1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800:n tekstiviestit tietokoneelle?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Helen, 15/6/04.

1. Helen

Tykkäykset:
    0
    Moi,

nämä saattavat olla hyvinkin tumpeloita kysymyksiä, mutta menköön:
    voiko P800:n tekstiviestit siirtää tietokoneelle? Miten se tapahtuu? Missä muodossa viestit ovat, voiko ne tallentaa kätevästi tekstitiedostoon?
    Minulla on puhelimessani lähes 300 viestiä eikä todellakaan huvittaisi ryhtyä kirjoittamaan niitä käsin koneelle :)

2. k7v

Tykkäykset:
    0
    Ei tule ilmaisia ohjelmia nyt mieleen, mutta maksullisista ainakin Oxygen Phone manager for symbian phones hoitaa tuon homman ja samalla ohjelmalla voi lähetellä tekstiviestit suoraan tietokoneelta.

3. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
  4. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2646
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Minä olen käyttänyt ohjelmaa Desktop Message http://www.mobileways.de joka tallentaa viestit tietokoneelle. Nykyisessä versiossa ei ole vielä mahdollista suoraan siirtää viestejä tekstitiedostoksi vaan jos ne haluaa erikseen vielä yhteen tiedostoon, niin täytyy jokaisesta viestistä tehdä leikkaa-ja-liimaa operaatio. Kun kysyin, niin tarkoituksena on seuraaviin versioihin tehdä tuo vie tekstitiedostoon -toiminto. Sen avulla voi myös lähettää tekstiviestejä, mutta en ole koskaan tullut kokeilleeksi.

Jaa tämä viestiketju