1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

p800:n ja Osuuspankin Wap GPRS asetukset???

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja lasse79, 15/11/03.

1. lasse79

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä jo jonkin aikaa yrittänyt saada osuuspankin asetuksia kohdalleen, mutta ei onnistu selain sanoo vaan, että "Unknown host"

Käytän DNA:n liittymää. Denan omat wap sivut aukeaa hienosti, mutta en millään saa tuota osuuspankkia auki. Olen hakenut ne pankin asetukset osuuspankin sivuilta, mutta en saa pelaamaan.

Onko jollain heittää vinkkiä?

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Koita ottaa asetukset SE:n sivujen kautta. www.sonyericsson.com/fi ja sieltä linkki tuki jne. Muista myös vaihtaa Wap profiili OP:n WAP GPRS profiiliksi ennen pankkiyhteyden käyttöä.

3. optimus

Tykkäykset:
    0
    Osuuspankki

Miten pääsette ylipäätänsä osuuspankin wap sivuille? Kun itse yritän mennä sinne niin haluaa ladata jonkun katseluohjelman ja kun sen lataa tulee viesti "phone software version is not compatible". Puhelin on P800 uusimmat päivitykset sisässä.

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Empä osaa sanoa tuosta P800 puolesta kun ei sellaista ole kädessä nyt, mutta T610:llä toimii kun vain muistaa vaihtaa OP WAP GPRS:n käyttöön siksi aikaa kun menee pankin palveluun.

5. anjupi

Tykkäykset:
    0
    Jos käytätte ainoastaan wap sivuihin kykenevää GPRS-yhteyttä en voi ongelmassa auttaa, mutta jos teillä on GPRS internet yhteys suosittelen käyttämään osoitetta pda.osuuspankki.fi operaattorin GPRS internet asetuksilla.

6. lasse79

Tykkäykset:
    0
    Hain tuolta asetukset, mutta silti ei toiminut, ihme homma. Asetukset mitkä tuolta tuli oli samat, mitkä itse olin näpytellyt.

Kiitos tämä sivu ajaa asian :)

7. lasse79

Tykkäykset:
    0
    Minkähän takia mun P800:n tilttaa usein, kun yritän käyttää toto pda.osuuspankki.fi palvelua? Onko muilla samanlaisia ongelmia?

Ongelma taitaa liittyä ssl-suojaukseen, tai ehkä denan GPRS:sään....

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Uusi Opera saattaa osaltaan auttaa ongelmaan, siitä juttua löytyy tuolta.

9. anjupi

Tykkäykset:
    0
    Itsellä 3650:n omalla selaimella tai operalla osuuspankin pda palvelu on toiminut dna:n internet GPRS:llä moitteetta. Eli en usko syyn olevan ainakaan dna:ssa.

Jaa tämä viestiketju