1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 näyttö rikki

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja AleksiP, 11/4/05.

1. AleksiP

Tykkäykset:
    0
    Tippupa sitten puhelin auton jarrukahvan päälle suoraan näyttö edellä. Kuva näkyy hyvin jne. mutta se lasi halkesi, eli ei paljoo kosketella sitä enää. Mistähän h*lv*tistä tuohon sais halvalla uuden näytön. Maifonilla 200e eli saisin jo puhelimen sillä hintaa.

2. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Otan osaa, olen itse ajatellut samaa omalle kohdalle ja hankkisin kai käytetyn P800 tai harkitsisin p9x0 hankintaa, näyttöjä ei kai saa edullisesti kuin ulkomaisista nettikaupoista.

3. peki

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia e51, Telefinland, T-mobile
    Otan myos osaa, sama homma kavi mun p900:lle (tsekkaa otsikot alempaa) hankin varaosa koneen, ja etsiskelen linkkia jonka aikasemmin loysin jossa on selkeat ohjeet screenin vaihtamiseen, siks itseasiassa olen taalla foorumissa nyt. Varakonetta etsiskellessa hankin jo uuden p910 joka saapui tanaan, eli paistaa se aurinko ri...kkinaisille screeneillekkin. Toinen vaihtoehto on laittaa sun p800 varakoneeksi jollekkin muulle ja hankkia uutta kapulaa... Englannissa on firmoja jotka myyvat refurbished/new/used nayttoja 40-90 puntaan. Pilkahtelee ebayssa sillon tallon. Googlella pitais myos loytya kyseisia firmoja. Kysele myos Sony Ericssonin tyypeilta jos loytyy demo-koneita nurkista, jotka eivat toimi syysta tai toisesta mutta naytto kunnossa.

jatkuu: loysin ohjeet screenin vaihtoon ja samalla sitella oli tallainen:

http://www.formymobile.co.uk/screens_p800.shtml

4. AleksiP

Tykkäykset:
    0
    Joo tuon saitin tiesinki jo. Saakeli ku on tuo 65£ vielä aika suolainen hinta pelkästä näytöstä :> Pitäneen uutta puhelinta ruveta etsimään jos ei löydy keneltäkään rikkinäistä mutta näyttö toimisi. Nakertaa vaan kun esim. tuo 9210 tippunut noin 9000 kertaa asfaltillekkin ja ei oo mitään muuta kun pari naarmua ja etukuoren kulmasta parin millin lohkeama :) Saattaa erkit jäädä taas vähäks aikaa :)

5. kekewi

Tykkäykset:
    0
    mulle voi lahjoittaa näyttövikaset p800:set

6. kekewi

Tykkäykset:
    0
    mulle voi lahjoittaa näyttövikaset p800:set

7. -T-

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs tuo P900:n näyttö onko siinä vakiona suojakalvo ja kuuluuko se kalvo kuoriin kiinteänä osana? Voiko uudella (erillisellä) suojakalvolla saada kuluneesta näytöstä nätin?

Jaa tämä viestiketju