1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 muistit

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Anonymous, 5/4/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Siis mä en oo ottanu selkoa noista P800 keskusteluista. Siis onko siinä 16mb muistia? Voiko siihen ostaa 128mb Memory Stick Duon, että siihen mahtuisi tuhottomasti mp3sia?

2. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    12Mb sisäst muistii, mukaan tulee 16Mb kortti ja saa hommattua 128Mb.

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Saatavilla taitaa olla kohta tai on jo myös 256 Mb Memory Stick duo

4. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    aivan, onko jollain muuten tietoa noista isommista muistikorteista?

5. Commander Keen

Tykkäykset:
    0

No ainakin SonyEricsson itse mainitsee P800 puhelimen tukevan vain 128Mb lisämuistia. Taitaa tuo rajoitus tulla ihan MemoryStick tekniikasta, isommat muistit ovat MemoryStick Pro standardia.

6. anon

Tykkäykset:
    1
    Umm.. muistaakseni SE on sanonut, että puhelimen SOFTA tukee 128Mt korttia, kyse ei välttämättä ole siis duon tekniikasta.
    Silti harmittaa, ettei P800:n pistetty Memorystick pro:ta. Tunnen oloni hieman petetyksi, varsinkin kun 128Mt muistikorttia ei saa Suomessa aikoihin. Muistamme varmaan hehkutukset 1 gigan muistista.. huoh.

Onko popula tilaamassa ulkomailta noita 128Mt stickejä? Jos on, voisin änkeä mukaan tilaukseen.. muistaakseni hongkongissa myytiin 120$/pala.
    http://shop.brando.com.hk/memorystickduo.php

7. hifi

Tykkäykset:
    0
    Kallista tuo 120 taalaa... USAssa nettikaupasta sai tuohon hintaan 2 tikkua (palikka 66 taalaa, postukulut jotain melkein 80 taalaa). Tietenkin sieltä jos vähän enemmän tilaisi, voisi saada halvemmalla. Tämän kaupan osoite oli P800 käyttökokemusten 3 osassa. Vieläkään ei kukaan ilmoittanut, että olisi sukulaisia siellä ja saisi tämän kautta halvemmalla... kun ei tarvistisi tuota logistiikkafirman sairasta postimaksua maksaa...

Edit: Niin ja siis itse olen kyllä kiinnostunut tilaamaan, suomessa maksoi stockalla kai 64 megan kortti tuon 120 €

8. akiro

Tykkäykset:
    0
    Olivat laskeneet hintojaan, viikonloppuna kun kävin kattomassa niin tuo 64MB duo maksoi 79€ stockalla.

9. anon

Tykkäykset:
    1
    Hmm.. Myydäänkö tuota ylipäätänsä missään muualla Suomessa? (jos myydään, olisi mukava saada firmojen nimiä tuotteen hinta niissä.) Olen netistä yrittänyt katsella, ei näy mitään missään.. maksimissaan 64Mt:sta olisin valmis maksamaan 50€. Vaikea silti hyväksyä tätä tuotteiden myyntiin tuomisen portauttamista eri maissa.

Lisäksi: JOS popula on tilaamassa isompaa settiä usasta tms, niin voisin tulla osalliseksi tilaukseen.

10. hifi

Tykkäykset:
    0
    Itse voisin olla valmis tilaamaan kaksikin Duoa, jos rahatilanne sallisi. Toinen MP3sille ja toinen ohjelmille.

11. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Kyllä sitä pitäisi löytyä liikkeistä jotka myyvät jossain määrääin itse laitettakin. Stockan hintatasoon eivätä varmaan kaikki myy.

12. hifi

Tykkäykset:
    0
    Tilaus

Kuinka moni muuten olisi valmis tilaamaan noita 128 megan duoja? Katselin jenkkiläläisen nettikaupan sivuja, joka toimittaa DHL:n kautta suomeenkin, ja yhdelle tikulle tuli hintaa vähän päälle 100 €.

Tietenkin jos jollain olisi mukava sukukulainen tuolla uudela mantereella joka suostuisi välittämään, hinta tippuisi lähes puoleen (DHL laskuttaa mieelnkiintoisen suuria summia tuollaisen pikkuisen tikun kuljetuksesta, vaikka tilaisi 10 niin hinta vain aika suoraan kertaantuu, ei laske suhteessa yhtään)...

Edit: http://www.provantage.com/scripts/go.dll/-s//fp_79082

13. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Mulla pitäis lähteä tilaus sieltä vetämään, kaverin kautta tottakai, jos se nyt vaan suostuu välittäjäks..

14. anon

Tykkäykset:
    1
    Re: Tilaus

Minä olen. Uskoisin, että löytyy joku sellainenkin nettikauppa, josta saisi tikut pakettiin ja vain paketista perittäisiin se kuljetusmaksu..

15. anon

Tykkäykset:
    1
    Ahaa, kaverisi on ilmeisesti toiselta mantereelta? Olisin toki kiinnostunut osallistumaan tilaukseen yhdellä tikulla, mikäli kaverisi on rehti mies. :)

16. maci

Tykkäykset:
    0
    Mullakin voisi olla kiinnostusta isompiin tikkuihin(128mt tai 64mt), yv:llä voi ottaa yhteyttä jos ollaan jotain kimppatilausta tekemässä tms.

17. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Katotaan nyt, kun tais tulla ittellekkin vähän mutkia matkaa, mutta katotaan, mitä tapahtuu..

18. kefa

Tykkäykset:
    0
    Eilen saapui Brandolta kirjattu kirje ja homma toimi yhtä hyvin kuin aikaisemmillakin tilauskerroilla. Nyt on 128 meganen tikku puhelimessa ja tilanpuute loppu toistaiseksi :) Suosittelen lämpimästi ko kauppaa muillekkin.

19. hifi

Tykkäykset:
    0
    Melkein tekisi kuitenkin mieli tilata tuolta provantagesta (100 € toimittettuna muisti), JOS sieltä saisi myös P800:Sen näyttösuojia, mutta kun ei... tuolla Brandolla näytti niitäkin olevan, paketille tulee 132 taalaa (~116 €) hintaa...

20. kefa

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut brandon näyttösuoja käytössä tammikuun lopusta asti ja olen ollut siihen tyytyväinen. Ainakaan vielä se ei ole kovinkaan paljon "sumentunut"...

Jaa tämä viestiketju