1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 modeemina

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Tama, 22/2/04.

1. Tama

Tykkäykset:
    0
    onko joku joskus saanut P800 toimimaan modeemina telakan tai bt.n kautta? itellä alko fiilikset mennä kun xp ei tunnistanut puhelinta millään modeemiksi.. muuten telakointi on ollut moitteetonta... mikä neuvoksi?
    [/url]

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Olisiko tuolla ratkaisu ongelmaan?

E: Ja haulla lisää, esim. "P800 +modeem*"

3. Tama

Tykkäykset:
    0
    Eli olen tehnyt kaikki nuo edellä mainitut temput, mutta en vaan saa millään toimimaan.. Olen koittanut myös asentaa käsin aivan ne tavalliset modeemin ajurit, mutta ei sitten millään.. Valittaa aina vaan sitä että modeemi on jo käytössä tai se on väärin kytketty tjsp... Mikä neuvoksi?

4. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2636
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Olen saanut kahden vuorokauden yrittämisen jälkeen P800:n pelaamaan XP:llä bluetoothin kautta. Tein noita erilaisia temppuja asentamiseksi niin paljon, etten kyllä millään enää tiedä miten sen tein. Joka tapauksessa nyt homma toimii nimenomaan bluetooth-modeemina noiden widcommin ohjelmien avulla. Muistaakseni aika paljon piti asetella com-portteja vastaamaan oikeaa laitetta ja oikeaa porttia, mutta olen kyllä niin sekaisin kaikesta yrittämisestä etten tiedä kuinka se sujui.

Mutta mahdollista se siis on, näköjään!

5. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Eikö sitä kyselyä olisi voinut jatkaa jossain vanhassa ketjussa (kun sellainen jo eijemmin oisoitettiin, nyt syntyy tästä aiheesta taasen yksi uusi ketju, ja seuraavan ongelman kanssa painivan on vaikeampi löytyy apua.

6. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    ite sain toimimaan infrapunan kautta ihan ohjeita seuraamalla. bt dongelia ei ole ja kaapelin kautta ei pelittäny(ei tunnistanu)

Jaa tämä viestiketju