1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 kuvakkeet häviää

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja walopower, 20/1/06.

1. walopower

Tykkäykset:
    0
    Kun on asentanut tai poistanut ohjelman niin kuvakkeet usein häviävät.
    Ratkaisuna ainakin Sman;n "fix applist" ja uudelleenkäynnistys. Onko muita tapoja saada kuvakkeet takaisin tai saada ne säilymään?
    Mistä se johtuu?

Joitain ohjelmia kun asentaa, esim. mahjon 3d deluxe, joka pitäisi olla P800 yhteensopiva, niin kuvake ei näy vaikka muiden ohjelmien kuvakkeet näkyvät ja koko "ei arkistoitu" tai mihin sen kuvakkeen onkin laittanut, luokka menee aivan jumiin. Jotkut ohjelmat olen saanut näkymään ja toimimaan uudelleenasennuksella.
    Missä vika, onko siinä kuvakkeessa vikaa vai koko ohjelmassa, voiko korjata tai vaihtaa kuvaketta?

Puhelimeni käyttöjärjestelmä on uusimpia.

2. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    P800 mallissa on bugi kuvakkeiden päivityksessä, itse laitoin sman "fix applist" toiminnon nettinappulan pitkään painallukseen.
    Muutamissa ohjelmissa olevat kuvakkeet eivät vaan näy ja ohjelman saa käyntiin smanilla esim. asennushakemiston .app tiedostoa "klikkaamalla". Joissain ohjelmissa olen huomannut tarjottavan vaihtoehtoista kuvaketta.

Jaa tämä viestiketju