1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 kosketusnäyttö ei toimi, numerot tarvii saada talteen

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Sampo-, 22/6/04.

1. Sampo-

Tykkäykset:
    0
    Eli homman nimi on tämä: http://helium.wakkanet.fi/~sampo/p800/

Huomenna ehkä tulee uusi puhelin, Z600. Ongelmana nyt on vain se että
    kaikki puhelimen muistissa olevat numerot pitäisi saada sim-kortille, ja se ei ainakaan itse puhelimesta onnistu, syystä joka näkyy kuvasta. Tietokoneelle saan kaikki yhteystiedot tietysti synkattua... Mutta miten ne saisi siihen z600:aan lykättyä. Edes numerot olisi kätevä saada suoraan simille, onnistuuko tuo jotenkin koneella telakkayhteydellä..?

2. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    OT: Ei P800: lle saa tehdä noin!! :D Itse kysymykseen en tiedä vastausta, eli käytännössä tämä oli turha postaus. Anteeksi..

3. jarkkoo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS @ Saunalahti
    Re: P800 kosketusnäyttö ei toimi, numerot tarvii saada talte

Eikös jos synkkaa koneelle ja sitten tuolla Z600:n kanssa takas luuriin? Esim. Outlookin tms kautta?

4. Sampo-

Tykkäykset:
    0
    Re: P800 kosketusnäyttö ei toimi, numerot tarvii saada talte

Istuuko z600 tuohon telakkaan, ja jos istuu niin toimiiko yhteys myös?

5. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    [OT] Mites tuo tuollain on mennyt? Kaikki SE:hän menee telakkaan kun niissä on sama liitin ;) [OT]

6. Sampo-

Tykkäykset:
    0
    Tipahti pöydänkulman kautta kivilattiaan. Ironista kyllä, minulla on puhelimelle suojakotelo, joka vain silloin ei sattunut olemaan käytössä. Nyt voisin myydä kotelon, kuten myös 128 megan muistikortin ja muita varusteita. Tarjotkaa pois. Kotelosta löytyy kuvia: http://helium.wakkanet.fi/~sampo/p800i/

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Paljon kotelosta pitää köyhtyä? Nimittäin ton haluun :)

8. arttuk

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3330/dna Onni N73/dna Into Kimppa, mutta päinvastoin kun toinen puhe-puhelin ja toinen lelupuhelin
    Niin lopettiko se tunnistamasta kosketusta kokonaan? Miten sait sen päälle, vai etkö ole sammuttanutkaan.

Minulla taasen kosketusosa toimii ihan hyvin, ja olen sitä hieman käyttänytkin, mutta näytöstä ei näy oikeastaan mitään. Sinulla jos näyttö olisi täysin ehjä, niin ostaisin sen.
    Vai saakohan sitä kosketuspintaa vaihdettua toiseen näyttöön, kuitenkin jos jollain olisi ehjää, mutta <100 euron näyttöä, niin olisin kiinnostunut.

Jaa tämä viestiketju