1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 kamera ylivalottaa kuvat

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja k7v, 14/3/04.

1. k7v

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla sama ongelma että ulkona ei pysty edes kuvaamaan kunnolla sillä vakio CommuniCam sovelluksella kun se ylivalottaa kuvat?
    Itselläni se vakio kamera sovellus on miltei käyttökelvoton ulkona kirkkaassa valaistuksessa kun usein saattaa tulla pelkkä kirkas valkoinen kuva. Etsiskelin tältä forumilta jos muilla olisi aikaisemmin ollut tuota ongelmaa, mutta en löytänyt yhtään vastaavaa ongelma tapausta. Sisätiloissa se vakio kamera sovellus osaa valottaa kuvat oikein.
    Tässä esimerkki kuva

2. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2642
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    En ole ainakaan itse koskaan havainnut mitään tuollaista. Eiväthän nämä P800:n kuvat laadullisesti pärjää vaimon Nokia 3650:n kuville, mutta ylivalottumista en ole koskaan havainnut. Ja ovat nämä hyvin webbisivuille riittäneet nämä P800:n kuvat kuitenkin.

3. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Eikö siinä ole mitään säätöjä teillä? Mulla ainakin on vaikka mitä säätöjä kamerassa: Kirkkaus, kontrasti,sisä,ulko valkobalanssin säädöt jne.Kaikki portaattomilla liukusäädöillä 1 % tarkkuudella. Tulee just sellaisia kuvia ku haluaa eli ihan hyviä ja olen ollu tyytyväinen.

4. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ja jos ei noita jaccen luettelemia säätöjä löydy (mm. yökuvaus) , niin softa laitteessa on niin vanha, että päivitys on paikallaan.

5. k7v

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla noi kaikki asetukset tuolla näkyi, mutta ne vain ei tuntunut vaikuttavan, mutta nyt kun laitoin "flicker free" asetuksen off asentoon niin puhelin osaa valottaa kuvat oikein. Eli syynä oli tuo välkkymisen estoasetus, jota ei ilmeisesti ole tarkoitettu pysyvästi jätettäväksi päälle.

6. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    jaa että ylivalottuu :O minulla (ainakin sisällä) alivalottuu todella pahasti eikä yötila auta. asetukset on oletuksella

7. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Säädä kirkkautta. Se pitäs auttaa.

8. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Näyttää huollestuttavalta... eli puhelin huoltoon vaan...

Jaa tämä viestiketju