1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 jumissa, apua???

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jpnurro, 15/2/03.

1. jpnurro

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Z3C
    Hei!

Kuinka antaa ko. rakkineelle resetti, kun ei pääse tuonne commu-puolelle?
    Puhelin puoli näppäimistön avulla toimii.

Virtakytkin 10sec ei ole auttanut asiaa.

Oireet ennen jumia.

MemoryStick näkyi, mutta laite väitti sen olevan lukittu, eikä sitä
    voinut formatoidakkaan. Operan asennuksen jälkeen Opera ei
    käynnistynyt, kokeilin puhelimen uudelleen käynnistystä, jolloin
    PINnin kyselyn jälkeen avauslogon pallo jäi pomppimaan.

T:JP

2. Zache

Tykkäykset:
    0
    Ota akku irti, luulisi sen sillä sammuvan. Tosin sillä voi olla muitakin sivuvaikutuksia, oma puhelimeni kyllä selvisi akun irtiottamisesta ihan hyvin. Toisaalta se ei ollutkaan ennestään sekaisin. Kuulemma tuota virtanappia joutuu välillä pitämään pohjassa reippaasti pidempään kuin tuon 10sek.

3. jpnurro

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Z3C
    Akun irroittamistakin on kokoeiltu.
    Jotenkin sille pitäisi saada annettua Masten Resetti...

4. Zache

Tykkäykset:
    0
    Joo, pikkuhiljaa sympatiat alkaa olla puolellasi. Saitkos muuten sen toimimaan? Noh sain juuri oman puhelimeni totaalisen sekaisin, ja master resettikään ei saanut sitä kuin toimimaan pikkasen fiksummin. Pitääpi katsoa jos saisi sen admin valikon kautta toimimaan. Nyt se meinaan ei löydä contacteja kun yrittää soittaa, tai lähettää tekstiviestejä. Tulevien puhelujen kohdalla ei ole mitään ongelmaa. Svittu

5. jpnurro

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Z3C
    No, se lähti pajalle :(Sen verran ole tässä oppinut, että tuon Memory Stickin ongelmat ovat ihan yleisiä, Sticki pitäisi kuulemma formatoida jossain muussa laitteessa)

T:JP

6. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni tänään p800 totaalisen jumiin. Olen kokeillut irrottaa akkua-, latausta-, virta painikkeen pohjassa pitoa-, yms. mut mikään ei auta.
    Kun pistän akun paikalleen ja yritän käynnistää, ei syty minkäänlaiset valot, ainoastaan päräyttää nopsasti vibraa ja sit hiljasta..???

7. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    huoltoon..

8. cerisu

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note II
    Muistaakseni joskus minulla oli vastaavan lainen vika. Korjautui ilmeisesti liian helposti koska en enää muista tarkkaan. Ylimääräisiä sydämmen tykytyksiä se kyllä aiheutti.

Eli sain ongelman ratkaistua siten, että otin muistikortin pois puhelimesta ja buuttasin laitteen. Laitteen käynnistyttyä kunnolla asensin kortin paikoilleen, jolloin puhelin tunnisti kortilla olevan softan. Tuon jälkeen on kaikki toiminnut hyvin ( täytynee koputtaa puuta).

9. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Ei pysty buuttaamaan, kun ei näytössä mitään, muistikorttia olen poistanut ,ei apuja.
    Huollosta sanottiin että päivitys vois auttaa, täytyy tänään käydä...

10. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Itsellä oli kesällä samanlainen ongelma, kun puhelimen muisti täyttyi liikaa, meni juuri niin, että puhelin värähti ja sen jälkeen meni ehkä +-30 sek siihen että valot syttyivät ym. puhelin ei tämänkään jälkeen toiminut kuin tahmeasti, mutta kun sitä oli vähän aikaa sammutellut ja pistänyt päälle ja yrittänyt saada toimimaan, niin puhelin itse ilmoitti, etä muisti on korruptoitunut ja teki itse itseleen Master resetin. Sen jälkeen toimi kuin unelma, tosin suomen kieli hävisi bittiavaruuteen, kuten sisäiseen muistiin tallennetut pelit ja kuvatkin.

11. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Huollosta uus softa,muu ei auttanu, nyt taas pelittää.

12. jaydodge

Tykkäykset:
    1
    Onko sulla mikä versio softasta puhelimessa?

13. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Nyt on softana
    Puhelin:R2F
    Bluetooth:R5A
    Organiser:R2D02
    CDA:R5A02

Jaa tämä viestiketju