1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 ja symirc

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja kimmo4377, 4/7/03.

1. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    koitin haulla, mutta en huomannu että aiheesta olis keskustelua joten tein uuden. onko kukaan saanu symirctä toimimaan? koitin yhdistää quakenettiin parillekkin servulle, mutta ei suostu yhdistämään(koittaa vaan ja koittaa ja koittaa, mutta mitään ei tapahdu). tarviiko p800 jotkut erilliset internet asetuksetkin? on haettuna SE:n sivuilta gprs asetukset jos se siitä kiikastais(elikkäs jos tarvii inernet asetukset niin mistä saisin).
    kiitos jo etukäteen =)

2. Blazevim

Tykkäykset:
    0
    Tietääkseni SymIRC toimii samalla periaatteella kuin Opera. Eli ottaa ensimmäisen toimivan yhteystavan, kaapeli, irda, bluetooth tai GPRS.
    Itse en ole vielä käytänyt GPRSaa, mutta kaapelilla ja bluetoothilla SymIRC toimii moiteettomasti.

3. Zache

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on serverinä irc.jyu.fi kokeiles toimiiko se niin pohditaan lisää. Periaatteessa jos opera toimii niin java ohjelmienkin pitäisi toimia. Mutta esimerkiksi viimekerralla kun kävin tekemässä päivityksen puhelimeen niin tipic lopetti toimintansa, nyt se yhdistettäessä ilmoittaa vain 'Connection Failed, Check your gprs settings' , vaikka voisi kuvitella että jos toinen java ohjelma toimiin niin toimisi toinenkin.

4. Shrike

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone, Saunalahti
    Minulla toimii moitteettomasti, paitsi IRCnetissä, siellä ei näe muitten kirjoituksia ollenkaan jostain syysta. Tulee vain virheilmoitus "Erroneous Message Format" tms. ja oletankin että tässä on kyse IRCnetistä eikä ohjelmasta. Olen ilmoittanu ohjelmaa nykyisin kehittävälle taholla asiasta.

Jos ei lähde toimimaan niin tee uusi yhteys jonka nimeksi internet ja yhteydeksi myös internet (musitaakseni siinä lukee osoite/address).
    Näin sain sen itse toimimaan, eli kikka on sama kuin Operan kanssa.

http://www.matkapuhelininfo.com/forum/viewtopic.php?t=14145#166405
    Tuolla on ohjeet.

Itselläni toimii muun muossa MMS-GPRS yhteyden kanssa, muttei sen 'normaalin' GPRS-yhteyden kanssa.

5. kimmo4377

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy s6
    selvä kiitos. koitan tehdä sen uuden yhteyden. mä en ihan nyt tajunnu tuota että ottaa infrapunan tai bluetoothin kautta yhteyden(vai meinaat varmaan että käyttäis tietokoneen nettiä? kun kuitenkin sitä varten tuota asentelen että pääsis matkoillakin irccailee =)

toinen juttu vielä poikkee vähän aiheesta kyllä. koitin tota operaa en saanu sitä toimimaan(mutta en kyllä pahemmin koittanutkaa) miten se eroaa tosta p800 omasta netti selaimesta. pakkaako se ne sivut jotenkin pienelle näytölle sopivammaks? noh ei varmaan auta kun ottaa selvää.

Edit: jopas selvis.. kummasti rupes nyt toi sähköpostikin toimimaan. kiitoksia kovasti =)

Jaa tämä viestiketju