1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 ja NT4.0 / Win 98, jokos yhteys pelaa?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Tero Viitanen, 2/6/03.

1. Tero Viitanen

Tykkäykset:
    0
    Nyt kun foorumilaisilla olkaa jo kohtalaisesti kokemusta P800:sta, niin olisikohan joku jo keksinyt toimivan ratkaisun P800 yhdistämiseen NT4.0-koneeseen sarjaportin kautta. Voiko esim. T68 ym. tarkoitettua synkkaussoftaa ja DRS-11 datakaapelia käyttää? Outlook synkronoinnin lisäksi tarvetta olisi tiedostojen siirtelyyn.

Mitenkäs em. ominaisuudet win98 ympäristössä?

Kiitos tiedoista jo etukäteen!

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Täällä veikko synkkaa P800:aa Win98:lla. Onnistuu tarpeeksi tuoreella pc-suitella.

3. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2642
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Joo, niin teen, homma on onnistunut ohjelman versiosta 1.4.2 alkaen, nykyinen versio on 1.5.1 ja pelaa ihan hyvin - siis Win98:lla, NT:ssä ohjelma ei toimi ainakaan SE:n tukisivujen mukaan. Onhan siinä omat omituisuutensa toki, mutta nyt olen oppinut ohjelman tavoille ja tiedän just tarkkaan mitä pitää tehdä, että se onnistuu. Ei tuo SE:n PC Suite ole kuitenkaan kaikkein käyttäjäystävällisin ohjelma jonka olen tavannut. Ilmeisesti sen toiminta riippuu hirvittävän paljon koko muusta laiteympäristöstä, koska ainakin ulkomaankielisillä foorumeilla yhden antama ohje siitä, kuinka sen saa pelaamaan, ei välttämättä auta jollain toisella.

T68i:n ohjelmalla synkronointi ei onnistu - ikävä kyllä, koska se on pieni ja nätti ohjelma, mutta eipä olekaan SE:n tekosia - ja mitä kaapeliin tulee, niin se edellyttää käsittääkseni P800:n mukana tulevaa pöytätelinettä tai bluetoothia tai infrapunaa - itse käytän ensimmäistä vaihtoehtoa, koska se toimii, infrapunaa en ole viitsinyt ryhtyä kokeilemaan vaikka sekin mahdollista olisi. Niin, ja pöytätelinehän on USB-liitäntäinen, joten USB tarvitaan sitä käytettäessä.

Jaa tämä viestiketju