1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 ja handsfree

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja arves, 13/9/03.

1. arves

Tykkäykset:
    10
    Millainen handsfree kuuluu P800 myyntipakkaukseen? Vastaako tulevaan puheluun automaattisesti (ilman napin painallusta) - vai kannattaako hankkia lisävarusteena myytävä HPB-10?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ei kannata hankkia HPB-10:ta, eikös tuo ole yhden napin laite.
    P800 mukana tulee stereokuulokkeet (napit), joilla kuulee musiikit ja samalla toimii HF:nä.

3. arves

Tykkäykset:
    10
    ok - lämmin kiitos vastauksesta =)

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Vastaus voidaan määritellä myös automaattiseksi tai jos haluat käyttää äänitunnisteita, niin sellaisella voi joko vastata tai hyljätä tulevan puhelun.

5. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    toi mukana tuleva on vaan siitä ikävä ainakin autokäytössä että jos liitin on pohjassa, niin hälytysääni kuuluu vain kuulokkeista.
    ekaks meni muutama puhelu ohi kun ei tota tiennyt eikä sitä voi kokoajan tuijottaa puhelimen näyttöä.
    sitten pidin sitä liitintä siinä "huulilla" ja kun puhelu tulee, niin painaa liittimen pohjaan niin ääni siirtyy kuulokkeeseen.
    nyt on hbh-60 ja toimii, ainakin yleensä, ei ihan satavarma kyllä ole toi luutuutti vielä, mutta ei enää piuhojen kanssa viitsis pelleillä.
    jos kuitenkin haluaa langalliset = halvat niin ostaa sitten sen mallin joka tulee sinne puhelimen pohjaan kiinni, niin sitten kuuluu soittoääni sekä puhelimesta että kuulokkeista.

6. Shrike

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone, Saunalahti
    Olettaisin että tämä on asetuksista kiinni, itselläni ainakin soi äänet myös kaiuttimesta jos napit ovat puhelimessa kiinni.

Kotona esimerkiksi pidän puhelinta usein telakassa kiinni ja puhun handsfree kuulokkeilla, samalla voin näpyttää koneella tai muuta pientä. Eli olen asiasta varma :)

7. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Tänään sitten aamulla huomasin, että P800: n mukana tulevien kuulokkeiden toinen (se lyhyempi) kuuloke ei enää toimi!! Tällä kertaa ei edes väkivalta palauttanut sitä toimintaan ja siksi kysynkin, että meneekö uudet kuulokkeet takuuseen ja saako näitä kuulokkeita kaikkialta vai onko toi Maifon ainoa paikka niitä ostaa??

Ja jos ei takuuseen mene, niin mitä tämmöset maksaa??

8. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Eiköhän ne takuusen mene, jos ei ole väkivaltaa käyttämällä hajonnut.
    Maifon (ainakin Tampere) myy settiä, jossa vaakavyölaukku , kosketustikkuja(3kpl?) sekä kuulokkeet. Kuulokkeet ainakin ulkoisesti identtiset P800:sen mukana tulleiden kanssa. Hintaa en tarkkaan muista, mutta taisi olla 39e. Soittamallahan se selviää.

9. Andreas

Tykkäykset:
    0
    Mulla meni aikoinaan kolmet langalliset handsfreet p..ksi ja sitten kyllästyin ja hankin BT -hf:n -- nyt olen tyytyväinen. Muistui ihan menneet mieleen tuosta tuskistelustasi... ;)

10. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Niin minäkin oletin, ja mielestäni katsoin kaikki asetukset läpi, ja soitin vielä helpdeskiinkin, siellä totesivat että se on ominaisuus mihin ei voi vaikuttaa.
    Kokeilin äsken vielä uudestasan ja edelleen ääni kuuluu vain kuulokkeista! Handsfree asetukset olen käynyt läpi, kerroppa mullekin millä asetuksilla sulla tuo toimii? Kyse siis niistä kuulokkeista jotka tulevat sen rullan viereen kiinni.

11. Frank

Frank Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    Samppa S7 Duos
    Minulla on se pohjaan kiitettävä yksi nappinen ja ainakin sen kanssa puhelin(kin) soi puhelun tullessa.

12. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    NIH! Katsoppas mun eka postaus ja tuo edellinen, niin eikö niistäkin tuo asia käy selväksi?

13. Shrike

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone, Saunalahti
    Joopa joo.
    Eli minä tosiaan juttelin niistä 'default' kuulokkeista jotka laitetaan rullan yläpuolelle kiinni (mini-RCA tyyppinen plugi) ja niiden kanssa tosiaan kuuluu myös normaali hälytysääni. Kokeilin tämän juuri äsken.

Asetuksista sen verran että kerro mistä haluat minun ottavan screenshotteja niin minä sitten otan.

14. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    No onpa hauska homma, sillä eihän tuossa juurikaan asetuksia voi muutella. asetukset ->äänet ja hälytykset, tai asetukset -> handsfree, jossa voi valita vastaustavan tai onko ensisijainen äänilaite hf vai puhelin.
    Muita tuohon liittyviä asetuksia en ole löytänyt.
    Tämä on mulla siis toinen p800 käytössä ja kummassakaan ei kuulu soittoääni puhelimesta samaan aikaan.
    Eli oletko jostain löytänyt jonkun muun asetuksen kuin nuo yllämainitut?
    Eihän tuo sinällään haittaa, kun on hbh-60 käytössä, mutta mielenkiinnon vuoksi ois ihan kiva tietää että mistä asetuksista tuo johtuu.

15. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Joo, kyllähän mäki sellasen bluetooth systeemin ostaisin, mut kun mä käytän niit kuitenkin musiikin kuunteluun, eli takuuseen menee, vai? Jos mä nyt meen vaik Mäkitorppaan, niin saanks heti uudet kuulokkeet vai pitäiskö niit odottaa Helsingistä??

16. Luke

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S5
    Rupesi niin kiinnostamaan tuo kapulan soiminen HF käytettäessä että pitihän sitä kokeilla. Ensin ilman telakkaa ja mykkä kuin mikä. Sen jälkeen puhelin telakassa ja kas kummaa se rupesi ääntämään, tosin huomattavasti vaimeammin kuin ilman HF:ää. Tuon kokeilun jälkeen se pöhisee vaikka ei ole telakassa. Nyt en päätäni pantiksi pistä että kuuntelinko riittävän tarkasti ekalla kerralla kun ei ollut telakassa, se kun on aika vaimea verrattuna ilman HF:ää.

17. rmake

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE Xperia MiniPro
    Vielä lisää testiä... eli kuten Luke asian ilmaisi, puhelimeen soitettaessa ääni kuuluu erittäin vaimeana sekä puhelimesta että kuulokkeista.
    Ääniä säätäessä soittoääni kuuluu pelkästään kuulokkeista, millä tuota olen tässä testaillut ja yrittäny säätää :)
    Eli silloin kun käytin alkuun noita orkkiskuulokkeita, puhelimen soittoääni ei kuulunut auton melussa kun se oli kojelaudan magneetissa kiinni.
    Todella outoa että puhelin jakaa äänen eri tilanteissa noin: kaikki kuulokkeista, tai vähän molemmista.
    Tai sitten se on vaan tuosta vahvistimesta kiinni, että teho ei riitä molempiin yhtäaikaa ns. "täysiä"
    Eipä vaan tullut kotioloissa testattua soittamalla puhelimeen, kun en edes kuvitellut että se voisi vaikuttaa asiaan...
    Ikävä homma, sillä ei se autossa kuulu ajaessa, varsinkin jos on vielä radio päällä, kyllä niin vaimeasti soi.
    Mutta olin kuiteskin väärässä, sori ;)

Jaa tämä viestiketju