1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 ja äänitiedostojen jatkuva soitto??

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja bull, 3/3/03.

1. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eli miten saa tuon päälle? Olen laittanut täpän sen kohdalle ja puhelinkin ilmoittaa että on käytössä, mutta kun musiikkitiedosto loppuu niin eipä ala seuraava automaattisesti... On aika rasitavaa ku joutuu joka kerta kaivamaan taskusta seuraavan biisin valitsemiseksi. Any ideas?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mielestäni soittelee niitä järjestäin.

3. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei soita... Mun mp3:set on osa muistikortilla ja osa koneella, eli en voi valita pelkkiä mp3:sia. Siks oon järjestänyt ne tyypin mukaan ja joka kerta ku biisi loppuu ni se pitää manuaalisesti vaihtaa seuraavaan. Pitäisköhän viedä uudelleen softattavaksi...

Edit: No nyt soittaa! Olin väärässä osiossa... Eli pitää olla siinä missä biisit näkyy alaosassa ja soiva biisi ylhäällä... :eek:)

4. vpasi

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se soittaa laitat mp3 soittimen ja otat audio ja ruksaat loop niin alkaa soittaa

5. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kuten jo kirjoitin niin huomasin kyllä miten soittaa! Eli jos valitset kappaleet siten et näet koko ruudun kattavan tietoiskun ko. biisistä niin soittaa vain sen! Pitää valita siten että alaosassa näkyy biisilista ja ylhäällä soiva kappale!

Jaa tämä viestiketju