1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

p800 huolto

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja mestari, 12/6/04.

1. mestari

Tykkäykset:
    0
    Eli p800:seni oli huollossa koska sinihammas ei ottanu millään toimiakseen. Nyt sain puhelimen ja työselosteessa luki että kokeiltu hf:llä ja kaikki kunnossa. Toimii nyt myös oman läppärin kanssa, mutta vähän jäi epäselväks mitä tehtiin. Pyysin myös softapäivitystä ja nyt kuitenkin tuntuu siltä ettei sitä tehty koska kaikki kuvat ja yhteystiedot oli tallessa. Mistäköhän ton softan voi tarkistaa ja mikä mahtaa olla uusin versio?

2. mestari

Tykkäykset:
    0
    Sori vaan, ei ollu tarkotus luoda kokonaan uutta aihetta mutta kun oon aika käsi näis hommis. Ehkäpä ens kerralla onnistuu paremmin.

3. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Sen voi tarkistaa siellä applications-listan yläreunassa olevasta listasta: englanniksi: View--> System information. Eli suomeksi suunnileen Näytä--> Järjestelmätiedot tjsp. Uusin version on tällainen:
    Phone: CXC162002 R2F
    Bluetooth: CXC12529 R5A
    Organiser: CXC162001 R2D02
    CDA: -

4. mestari

Tykkäykset:
    0
    No sitten taitaa olla kaikki kunnossa senkin osalta. Ainoo ero oli että mulla on toi ORGANISER = CXC162001 R2B03

5. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Siis softapäivityksessä ei poistu yhteystiedot, lisäohjelmat, kuvat, musikiit, pelit...

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Tietenkin pääasia on, että nyt toimii niinkuin pitääkin. Eikö työselosteessa todellakaan mainittu muuta kuin "kokeiltu hf:llä ja kaikki kunnossa", kyllä jo esim. pelkkä softauskin mainitaan tehtynä työnä?

7. mestari

Tykkäykset:
    0
    Kyllä mulla viimeks poistu kaikki tiedot huollossa kun päivitettiin softa. Tai siis enhän mä tiiä miks ne poistu mut poistu kumminkin.

Nyt työselosteessa luki näin:
    "testattu saman merkkisellä hf:llä toimintayhteydet toimi hyvin kumpaankin suuntaan. Liittäkää uudestaan hf koneeseen ( muistakaa että hf pitää laittaa ohjelmointitilaan kun se puhelimeen yhdistetään)"
    Eikä sitten muuta. Onhan se kiva että annetaan kädestäpitäen opastusta bt-hf:n käyttöön vaikken ole missään vaiheessa edes kokeillut mokomaa aparaattia. Kokeilin bt:ia kahden eri puhelimen kanssa ja sitten läppärin kanssa eikä toiminut. Mutta onneks nyt toimii.

Jaa tämä viestiketju