1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800 handsfree-adapteri 1,5eurolla (tee-se-itse)

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja avalon, 9/2/04.

1. avalon

Tykkäykset:
    0

Pistetään tännekin mikäli jotakuta kiinnostaa.

Eli.. väsäilin tuossa ajankulukseni sellaisen adapterin P800:een, johon saa omat kuulokkeet kiinni. Antaa äänet stereona kuten pitääkin, ja sisältää myös mikrofonin. Samaa ideaa voi todennäköisesti käyttää muihinkin vastaavalla liittimellä varustettuihin SE-malleihin. SE:n handsfree-vehkeiden yhteensopivuustaulukot listaavat ainakin monta mallia..

Tekoraportti löytyy täältä. Mukavaa tässä oli, että osille tuli yhteishintaa jopa 1euro50snt, kun käytin Nokian 1 euron halpis-HF:ää (2,5mm liittimellä) pohjana. 50 senttiä meni naaraspuoliseen 3,5mm liittimeen.

Soveltuu hyvin musiikin kuunteluun yms. Tehty lähinnä sen takia, että en itse pidä nappikuulokkeiden käyttömukavuudesta.

2. spadge

Tykkäykset:
    1
    Aika tyylillä olet ohjeet tehny. On varmaan apua monelle. Itse ajattelin kyhäillä ton saman, mutta ilman mikrofonia...

3. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Joo loistavat ja selkeät ohjeet! Iso kiitos ;)

4. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Olis tällänen kysymys, että jos ei vaikka pidä noista P800:n vakiokuulokkeista, niin millaisia eri valmistajien hf-nappikuulokesettejä on olemassa, joilla siis pystyy kuunella musiikkia ja puhua puheluita hf:n kautta? Minkähintaisia nämä ovat ja mistäpäin kannattaisi lähteä katselemaan?

Tarkennukseksi vielä, että haen kuulokkeita, joiden kanssa ei tarvitse tehdä mitään juottamis-operaatioita tai vastaavia, vaan kuulokkeiden tulisi käydä suoraan puhelimen 2,5 mm:n reikään.

5. anon

Tykkäykset:
    1
    Vallan hienoa. Itse olen juuri tuollaista plugia metsästellytkin jo pitkän aikaa, pitäisi vaan löytää fiksun hintaisena. Pitännee löytää tuollainen nokian halpis handsfree..

Kiitos tästä. Helpottaa paljon sitten itse rakenteluakin.

6. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hyvä vinkki. Jos olisit lähettänyt Pinkoodin vikkipalstalle, niin olisit saanut sukkahousupaketin. :)

7. arra

Tykkäykset:
    0
    Ei sitä mitä haet mutta minun ratkaisuni samaan asiaan:
    http://www.pc-mobile.net/sp800.htm ja sieltä SP8AA.
    Voit käyttää mukana tulevaa nappia puheluihin kun et kuuntele musiikkia.
    Musiikin kuuntelu, ja sen aikana tulevat puhelut, hoituvat millä tahansa kuulokkeilla jotka saa kiinni 3.5 milliseen.
    Ei halpa ratkaisu mutta aika hyvä.

8. -Jonttu-

Tykkäykset:
    0
    Eli Nokian handsfreet eivät käy p800:een?

Jaa tämä viestiketju