1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

P800+BT+Laajakaista yhteys

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja jaydodge, 28/12/03.

1. jaydodge

Tykkäykset:
    1
    Tiedän, että tästä aiheesta on jo keskusteltu paljon, mutta en löytänyt mitään kunnon rautalanka ohjetta ongelmaani. Eli minulla on siis käytössä SE:n P800:nen ja tietokoneestani löytyy bt-dongle (epox), nyt haluaisin tietää kuinka pääsen Operan avulla selaamaan internettiä, niin, että puhelin ottaa yhteyttä internettiin bt:n avulla tietokoneen laajakaistayhteyttä hyväksi käyttäen. Olen päässyt nettiin Operan avulla, mutta en tiedä, että käyttääkö yhteys tällöin hyväksi GPRS:sää vai BT:a. Eli voisiko joku ystävällinen kertoa minulla millaiset asetukset puhelimessa tulee olla, jotta se ottaa yhteyden nettiin BT:n kautta eikä GPRS:sän kautta. Vai toimiiko yhteys auttomaattisesti Operalla BT:n kautta jos vain BT-yhteys on päällä? Toivoisin, että joku voisi minulle neuvoa tämän asian mahdollisimman yksinkertaisesti. Onko kenelläkään tietoa saisinko messengerin toimimaan myös em. tavalla? Kiitos vastauksistanne jo etukäteen!!

2. rewcast

Tykkäykset:
    0
    Moos Jaydodge.

Sen, että käyttääkö Opera GPRS:ää vai laajakaistaa, huomaat tod.näk. ainakin nopeudesta ja yksinkertaisesti siitä, että puhelin ei kysy yhteyttä mitä käytetään. Selain siis lataa haluamasi sivun ilman, että se kysyy siirtotietä.

3. jaydodge

Tykkäykset:
    1
    Kiitokset vastauksesta... eli siis jos selain ei kysele yhteyttä muodostaessa siirtotietä niin silloin menee laajakaistan kautta. Asia ymmärretty KIITOS!

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ja jos ei tule sitä GPRS:n kuvaketta, niin hyvin menee laajakaistan kautta.

5. Aleksi

Aleksi

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Mate8
    Melkein sama ongelma kuin minulla, paitsi ett' minun puhelimeni on Motorolan V600 ja pitäisi päästä hyödyntämään elisan laajakaistaa bt:n kautta, mitenköhän tämä onnistuisi?

6. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Onko siinä nettiselain kanssa vai miksi?Wappia ei ainakaan onnistu selailla bt:n kautta.Mä en ainakaan millään luurilla sitä onnistunu tekee.

Jaa tämä viestiketju