1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

p510 bugi?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Lagikunkku, 12/11/04.

1. Lagikunkku

Tykkäykset:
    0
    Joo.. sgh-p510: mulla ei välillä näy tosta ulkosesta näytöstä vastaamattomia puheluja. Mistäköhän johtuu?
    Ja jos akku loppuu ennenkö ehtii vastata niin ei sitä löydä mistään kuka on soittanu sitte kun saa puhelimen taas päälle. Ainaki mun Nokia 5210 pystyi aina kattomaan kuka soitti jos akku loppu kesken soimisen.

2. Lagikunkku

Tykkäykset:
    0
    p510 bugi

Vastaan sitte ite. Tosiaan ainakaan omassa p510 ei näy ulkoisessa näytössä vastaamatonta puhelua minuuttia kauempaa jos ei paina jotain nappia että näytön alaosa syttyy. Toivottavasti muissa samsungeissa ei oo samaa systeemiä.
    Aikaa köyhää varsinkin jos ei tiedä et se toimiii tolleen. Yhtä hyvin olis voinu tehdä sen puhelimen ilman ulkopuolista näyttöä. Nyt joutuu melkein aina avaamaan läpän ja katsoa onko joku soittanut.

3. Refe

Tykkäykset:
    0
    hä?? siis voiko todellakin olla tuo totta...?? :/ minä olin jo melkeen varma et tämän puhelimen haluun mut on kyl köyhää hommaa... taitaa sitten olla e330 hakusessa jos tuo on totta...tai että joka p510:ssä on samalla lailla.
    siis vaan minuutin pysyy....voi että... olisi kiva jos joku jolla on p510 niin sanomaan vahvistuksen asialle...tai sitte lagikunkulla on joku "maanantai-versio"?? :) :)

4. Lagikunkku

Tykkäykset:
    0
    p510 bugi

Näin on ainaki mun puhelimessa. Voi olla "maanataiversio" mutta tosiaan, olis kiva tietää jos muillaki on samanlainen tsydeemi et vois korjauttaa sen jos se on vika.

Täs on niin paljo pikkuvikoja..

5. koog

Tykkäykset:
    0
    p510

Näkyykö puhelimen sisänäytössä kuitenkin tulleet puhelut pidempään kuin yhden minuutin?
    Jos ne suunnittelijat ovat ajatelleet et kun puhelimen saa auki hipaisemalla niin ei se kauaa vie katsoa sisänäyttöö.

6. jonzge

Tykkäykset:
    0
    e330:ssa ainakin vastaamaton puhelu näkyy niin kauan kunnes sille tekee jotain, molemmissa näytöissä. Vaikka availis läppää tai selais valikkoa niin sielä se edelleen on...

7. Refe

Tykkäykset:
    0
    voisiko joku ystävällisesti vastata tuohon kysymykseen...siis käyttäjä... jompi kumpi pitäis valita: p510 vs. e330 mut sellanen valinnan vaikeus että... :)

8. Harvest

Tykkäykset:
    0
    Itsellä nyt E330 ja jotenkin tykkäsin P510:stä enemmän.
    Ja onhan siinä 2 akkua mukana + mekaaninen läppä helpottamassa nakkisormin aukaisua. Joten itse maksaisin sen 30-40e enemmän P510:stä.

9. Lagikunkku

Tykkäykset:
    0
    Re: p510

Jo joo.. siis kyllähän ne näkyy molemmissa vaikka kuinka kauan . Tää pointti oli vaan et kun näyttö menee pimeeks ni sitähän ei näe jos siellä lukee jotain.

10. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1

Näkee. Pitää vaan painaa vasemmanpuoleista sivunäppäintä, niin syttyy valot näyttöön.

11. Lasu14

Tykkäykset:
    0
    Vertailu:

-P510 mukana tulee 2akkua (tehoakku 1000 ja norm. 800) (e330:ssä pienempi akku), Handsfree, kantohihna.
    Erot:
    e330:ssa kaiutin, pienempi akku, ei antennia, 40- kertaset soittarit P510:ssä 64-kertaiset. P510:ssä Irda, Motion image (video pätkien nauhoitus) + P510:ssä autom. aukaisu.

Itse sanoisin P510. (Ostin sen tossa päivällä) :)

12. Refe

Tykkäykset:
    0
    Joo kiitos tuosta vertailusta Lasulle!! Taitaa itelläki kallistua p510:n puolelle ja tulla mukavana joululahjana itselleni... :) täytyy kai tilata se jostain nettikaupasta, missä se nyt halvimmin lähtee... :)

13. jacce

jacce Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung

Onneks täällä on sentään joitain henkilöitä jotka ymmärtää asioita. Kandeis tutkia niitä luurien ominaisuuksia ja jos ei ole teknistä näkemystä asiasta, niin voisi vaikka lukea käyttöohjetta välillä..

14. Lagikunkku

Tykkäykset:
    0

Niinhän mä sanoin jo alussa mutta mä meinaan just sitä et se texti hävii (näytön alaosa sammu), esimerkiksi Nokioissa vaikka näytön valo sammuu niin texti näkyy edelleen koko ajan eikä tarvi painaa mitään jos on yhtä laiska ku mä xD

15. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Saat olla todella laiska, jos yhden napin painaminen tuottaa suurta vaivaa. Kuinka jaksat edes hengittää tai elää?

16. Lasu14

Tykkäykset:
    0
    p510 viesti

Miten mulla on ku lähetän yli 1 sivusen viestin, niin kun se viesti tulee kaverille, niin siellä vaan näkyy se 1 sivu ja loput on ... ? mistä johtuu? Liittymä: Zeroforty.

Jaa tämä viestiketju