1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Päivitys pimensi 750i:n

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Legge, 9/2/06.

1. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Päätti sitten SE:n päivitysohjelma lopuksi ilmoittaa, että päivityksessä tapahtui virhe. Nyt luuri on lähinnä tiiliskivi.

Jos yrittää päivittää uudelleen, ohjelma väittää, että uusin versio on jo asennettu. Ennenhän tuolla SE:n sivuilla oli toinen tapa päivittää luuri väkisin juuri näitä tilanteita varten, mutta eipä näytä olevan enää.

Kellään haisua, pystyisikö tuota päivitystä pakottamaan jotenkin?

2. Laz

Tykkäykset:
    0
    hmm..

enpä tiedä auttaako tämä, mutta mulla oli sama juttu w800in kanssa... epäonnistumisen jälkeen puhelin oli ihan mykkä, mut onneks akun irrottaminen ja paikalleen laitto autto....

3. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
  4. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Kappas, muistelinkin, että aiheesta on ketju, kun olen itsekin siihen postannut...ei vain jostain syystä pompsahtanut esiin hausta (enkä tyhmänä tajunnut etsiä omista vanhoista postauksista). Eipä tuosta tosin löytynyt mitään mielenkiintoista.

Akun irrottaminen ei tosiaan auttanut kuin sen verran, että luuri tunnistuu päivitysohjelmassa. Se ei vaan tosiaan auta, kun ohjelma väittää, että luurissa on jo uusin softa, eikä täten anna päivittää uudelleen.

Kait se on huoltoon kiikutettava...menee onneksi kuulemma takuuseen, vaikka itse spedeilikin hieman...tai no, eihän sitä spedeilyksi voi sanoa, jos ohjelmaa vetää bugit ;)

Jaa tämä viestiketju