1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Päivityksiä T300 internetistä?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja axu888, 20/8/03.

1. axu888

Tykkäykset:
    0
    Onko mahdollista päivittää Sony Ericsson T300 infrapunan kautta/ saako päivityksiä netistä? Itselläni on kyseinen ongelma; Laite vastaanottaa dataa infrapunan kautta, mutta ei saa yhteyttä porttiin tietoja lähettäessä puhelimesta tietokoneelle.Vika on puhelimessa, koska kaverilla toimii aivan 100% minun IrDa- portilla.

2. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Harmi että kaverillasi toimii, olin juuri sanomassa että kun minulla oli sama vika, johtui ongelma siitä että XP:ssä ei ollut IR palvelu autom. päällä!

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jos ei puhelimesta pysty lähettämään koneelle kuvia voi olla että sulla ei ole datan vastaanotto kytkettynä päälle ohjauspaneelista.

4. tudebox

Tykkäykset:
    0
    Nii tai sit voi johtuu siitä että lähettämis nopeus on säädetty liian nopeaksi.
    Mulla autto ku laitoin sen 56k/s.

5. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    Tuo liian suuri nopeus on erittäin oletettava syy. Alentaminen auttoi myös minulla. Näin oli sekä Win98:n että XP:n kohdalla, 57600 nopeudeksi niin toimii myös puhelimesta koneeseen päin. Koneesta puhelimeen päin toimii kyllä myös 115200-nopeudella.

Jaa tämä viestiketju