1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

päivityksestä...

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Mimosa, 28/1/05.

1. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    voisko joku ystävällinen foorumilainen jelpata mua ja laittaa linkin mistä löydän päivitykset noksun 5140 luuriin! joko mulla on laput silmillä tai oon muuten vaan niin daiju etten osaa oikeeseen paikkaan suunnistaa noksun sivuilla!

mikäs se uusin versio nyt sitten ko. malliin on? mulla on 3.10 ja se lienee melko vanha....?!

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Vie huoltoon päivitettääksi.
    Miksi auot turhia viestiketjuja?

3. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Aika paha alkaa uusia nokioita päivittämään ilman kalliita vehkeitä. Huoltoon vaan. Miksi muuten pitää päivittää?

4. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    dku-5 kaapeli löytyy... ja pc-suite

päivittäisin siks ku versio on 3.10 ja älypää-peli ei toimi ku 3.14 versiossa!

ja huoltoon en vie päivitettäväks jos sen kerran saa itsekkin päivitettyä!

5. qwerty987

Tykkäykset:
    0
    Nokiaa ei voi virallisesti päivittää itse. Kyllä muutamia nettisivua on joista löytyy myös nokian puhelimiin ohjelmistoja, mutta näiden käyttö poistaa puhelimesta takuut, sekä on myös hyvin riskialtista. Yleensä puhelinta ei voi päivittää tavallisella datakaapelilla, vaan tarvitaan hieman erilainen kaapeli koneen ja puhelimen väliin tätä operaatiota varten.

6. Mimosa

Tykkäykset:
    0
    jesh!
    thänks jobori ku jelpit! tulipahan kerrankin tyhjentävä vastaus ja selostettuna että miks!

sanoo jelpistä kovasti kiitollinen... :)

Jaa tämä viestiketju