1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Päivittäminen

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Zeni, 10/12/09.

1. Zeni

Tykkäykset:
    3
    Kysyn uudestaan kun aiempaan ei koskaan tullut vastausta; Miten saan päivitettyä Samsung Soul B:n ? Alkaa tosissaan ottaa aivoon tuo valikoiden hitaus ja O2:n alku- &lopputekstit.

Sammarin sivuilta ei löytynyt vastausta mutta Samsung UK;ssa oli juttua että pitää erikseen ladata joku Software Updater (PC Studion lisäksi) ja sen kautta. Vapaassa levityksessä oli myös eri firmwareja mutta itse en uskalla noin epävirallista kautta alkaa sähläämään. Oli siellä joitakin käyttäjiä jotka kertoivat puhelimen "kuolleen" päivityksen jälkeen (joka siis oli otettu trackerin kautta)

Pistin jo Samsungille postia asiasta. PC Studio 3.2 on asennettuna mutta en löytänyt kuin itse ohjelman päivittämisen siitä.

EDIT: Samsungilta vastaattiin nopeasti, ei tosin ihme kun vastauksen olisi voinut antaa kuka tahansa ala-aste ikäinenkin

Väittääkö ne nyt tosissaan, että tämä puhelin on ratsastanut ensimmäisestä kappaleesta lähtien samalla ohjelmistolla ? Eivät vaivautuneet edes vastaamaan miten se päivitys tapahtuu. Saisi edes tuon nykyisen softan uusiksi jotta saisi ärsyttävät O2 käynnistys- ja sammutusanimaatiot pois.

2. Jan178

Tykkäykset:
    0
    Eipä ole Samsungin käytäntö antaa päivityksiä yleiseen jakoon. Olettavat että huoltoon pitäisi kampe aina kiikuttaa.
    Ainoa konsti tee-se-itse-päivitykseen on siis nuo epäviralliset ohjelmat, ja luulenpa että ohjeiden mukaan kun toimii niin kännykän tappaminen on hankalampaa kuin päivittäminen..

3. Mr. Smith

Mr. Smith

Tykkäykset:
    0
    Heikkoa asiakaspalvelua

Siemensseihin sai aikoinaan päivitykset, kielipaketit ja T9 kielet ladattua itse, ja virallisilta sivuilta. Epävirallisilta sivuilta löytyi työkalut ja ohjeet koko härpättimen flashaamiseen. Miksi nykyiset puhelintoimittajat eivät palvele asiakkaita, vaan pihtaavat apuja?

4. henkka-75

Tykkäykset:
    1
    Palautetta olen jo antanut Samsungin Suomen maahantuojalle ja toivoisin,että te antaisitte myöskin!!!.

Jaa tämä viestiketju