Päivän positiiviset osa 6

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Ei se kuulo ole mennyt, alentunut. Riippuu ihan ihmisestä kenen puheen kuulen ilman apuvälineitä. Ihmiset artikuloivat eri tavalla. Homma alkoi olla ongelmallista pari vuotta takaperin. Telkkarin kotimaisista ohjelmista ei kuullut kaikkea, meni hieman arvailuksi. Kuulon tutkia ehdotti kuulolaitetta, vaikka suurin vaiva on tinnitus. No on noista apua, niitä pitäs pitää korvissa vähintään 5 tuntia vuorokaudessa jotta niist olis apua. "Aivot onnaa ne".
Korvalääkäri sanoi että kuulolaitteet tulee yleistymään valtavalla vauhdilla lähivuosina juurikin liian kovaa kuulokkeilla kuuntelun vuoksi.

Viimeksi muokattu:

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Minul on digiboksissa sellanen asetus että kaikki ohjelmat tekstataan. Se on kyllä hyvä. Luojan kiitos että elän tällä vuosisadalla. :D

rane58

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1262
Puhelinmalli
Microsoft Lumia
Tuli sellainen herrasmies ja hurmuri kummipojastamme 3v kun käytimme hänet ensi kertaa parturissa....! ;)
-Olin ihan varma ettei siitä tule mitään, pysyykö paikallaan tms. mutta istui ja nautti tilanteesta. Halasi vielä Maijaa, tätä parturiamme... 😁
Isänsä aina kotiparturilla vähän tasoitellut kaikkia neljää poikaansa ja jälkihän on ollut.... 🙄

Ps. Kerroinkin tämän jo -mitä puuhailit- säikeessä mutta on niin hyvä juttu, ainakin omasta mielestäni.... 🆒
-Ja taas tuo aurinkolasihemmo on COOL neliö....? :mad:

Viimeksi muokattu:

rane58

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1262
Puhelinmalli
Microsoft Lumia
Minul on digiboksissa sellanen asetus että kaikki ohjelmat tekstataan. Se on kyllä hyvä. Luojan kiitos että elän tällä vuosisadalla. :D
"Kaikki ohjelmat tekstataan"....? 😕
En löydä suomenkielisiä tekstityksiä kuin TV1,2 ja teema kun laittaa ne HD-kanaville, joistain saa teksti-teeveen kautta mutta että kaikkiin....? 🤔
-Paitsi ohjelmat joissa ne jo on valmiina.... 😉

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7194
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
En löydä suomenkielisiä tekstityksiä kuin TV1,2 ja teema kun laittaa ne HD-kanaville, joistain saa teksti-teeveen kautta mutta että kaikkiin....? 🤔
Eikös se mene niin että valitsee tekstityskieleksi hollannin, niin sillä lailla onnistuu. En itse ainakaan toistaiseksi tarvitse, mutta olen asiasta lukenut.

rane58

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1262
Puhelinmalli
Microsoft Lumia
Eikös se mene niin että valitsee tekstityskieleksi hollannin, niin sillä lailla onnistuu. En itse ainakaan toistaiseksi tarvitse, mutta olen asiasta lukenut.
Hollanniksi kun laitan niin tulee monotonisella äänellä se tekstitys, on tarkoitettu näkövammaisille....? 😬

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6256
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
No joo, taisin hieman liioitella.

Arvo

Minusta ei jää varjoAH
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1858
Puhelinmalli
OnePlus 3T
Oikein mukava tulla töihin, kun kollega valmistaa taukohuoneen hellalla hernekeittoa. Tätä voi kutsua työpaikkaviihtyvyydeksi.

estrella

-life is life-
Palaute - 100%
11   0   0
Reaktiopisteet
4167
Puhelinmalli
iPhone 7 RED
Kyl mä tykkään ikeassa käydä. Mut mul kestää yleensä vartti, ku tiiän mitä oon hakemassa. :)
Jep, silloin pääseekin nopsaan. Joskus on kiva käydä vaan kattelemassa (haaveilemassa 😄) huonekalupuolellakin.

Top Bottom