Mulla ei kahden hengen firmassa ole varsinaista titteliä, mutta kun joku kysyy niin esittelen itseni myymäläpäällikkönä ja toimitusjohtajasta seuraavana.Meikäläisen edellinen toimenkuva kuulosti ammattinimikkeeltään jumalattomasti komeammalta kuin nykyinen vaikka nimenomaan pääsin pahnanpohjimmaisesta perusduuniin. Kuka näitä keksii![]()
Vähän niinku lääkärinlausunnossa: Potilas on 25-vuotias tuotespesialisti, työkseen kantaa kaljakoreja...Mulla ei kahden hengen firmassa ole varsinaista titteliä, mutta kun joku kysyy niin esittelen itseni myymäläpäällikkönä ja toimitusjohtajasta seuraavana.![]()
Ostitko kun halvalla saitKing of the road! Kyllähän tää ainaki Volvot hakkaa 100-0.
Katso liite 194971
King of the road! Kyllähän tää ainaki Volvot hakkaa 100-0.
Katso liite 194971
Niin hullu en ole että kuljetusyrittäjäksi alkaisin.Ostitko kun halvalla sait
Helppoohan se on. Vie vaan paketin paikasta A, paikkaan B. Kysy vaik postiltaNiin hullu en ole että kuljetusyrittäjäksi alkaisin.
Sulle, mulle, asiakkaalle, asiakkaalle, terminaalin nurkkaan, sulle, mulle…Helppoohan se on. Vie vaan paketin paikasta A, paikkaan B. Kysy vaik postilta![]()
Ollu tapana että 4 tunnin välein saa itelle yhden paketin, 10-12 kertyy yleensä viikossa.Sulle, mulle, asiakkaalle, asiakkaalle, terminaalin nurkkaan, sulle, mulle…
Maitoauton omistaja on luottanut Scaniaan jo yli 30v, eli ei kai se huono voi olla.King of the road! Kyllähän tää ainaki Volvot hakkaa 100-0.
Katso liite 194971
Tuntuu osalle olevan kyllä elämän ja kuoleman kysymys mikä on paras. Itse en ainakaan niin suuria eroja näissä ole huomannut, riittävän uusia kun on niin kaikki on ihan hyviä. Tässä scaniassa on kyllä selvästi parempi äänieristys ohjaamossa.Maitoauton omistaja on luottanut Scaniaan jo yli 30v, eli ei kai se huono voi olla.Toki näistä jotkut (rengit) jaksaa aina baarissa ja somessa vääntää, että mikä on paras.
Pätee kyllä moneen muuhunkin. Metsäkoneista ja traktoreista jaksetaan myös vääntää. Pyöräkuormaaja puolella on ilmeisesti oikeasti semmoinen tilanne, että Cat ja Volvo on sellaiset, jotka uskaltaa ostaa omaksi, muut liisataan.Tuntuu osalle olevan kyllä elämän ja kuoleman kysymys mikä on paras. Itse en ainakaan niin suuria eroja näissä ole huomannut, riittävän uusia kun on niin kaikki on ihan hyviä. Tässä scaniassa on kyllä selvästi parempi äänieristys ohjaamossa.
Onko kokemuksen myötä tullut näppituntumaa, mikä on arvokas paketti?Ollu tapana että 4 tunnin välein saa itelle yhden paketin, 10-12 kertyy yleensä viikossa.
Aika hyvin pystyy tunnistamaan, paperipussi jossa laatikko ja lähettäjänä operaattori on aika hyvä yleensä.Onko kokemuksen myötä tullut näppituntumaa, mikä on arvokas paketti?
Siksi mä hämäänkin. Yleensä lähetän paperipussissa mutta jesarein!Aika hyvin pystyy tunnistamaan, paperipussi jossa laatikko ja lähettäjänä operaattori on aika hyvä yleensä.
Hyvä tietää jatkoa ajatellen.Siksi mä hämäänkin. Yleensä lähetän paperipussissa mutta jesarein!![]()
Lähetetään huomiota herättämättä toisella lähettäjänimellä…Aika hyvin pystyy tunnistamaan, paperipussi jossa laatikko ja lähettäjänä operaattori on aika hyvä yleensä.
Minulle oli joskus vuosia sitten tulossa paketti Mustan pörssin verkkokaupasta. Vissiin oli lähtettäjäliike tarpeeksi kiinnostava, kun pakettia oli revitty auki. Sisältö ei ollut kelvannut, kun olikin vain ilmankostuttimen suodattimia.Hyvä tietää jatkoa ajatellen.
Jos tuolta oikeasti haluaisi varastaa tavaraa niin aika nopeaa saisi kyllä kunnon tilin. Luultavasti tietysti jossain välissä jää kiinni koska kameroita on paljon ja kuitenkin seurannasta nähdään aika tarkkaan paketin kulku.
Joo välillä joutuu pettymään ja parempi laittas eteenpäin.Minulle oli joskus vuosia sitten tulossa paketti Mustan pörssin verkkokaupasta. Vissiin oli lähtettäjäliike tarpeeksi kiinnostava, kun pakettia oli revitty auki. Sisältö ei ollut kelvannut, kun olikin vain ilmankostuttimen suodattimia.