Päivän positiiviset osa 6

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
4785
Puhelinmalli
iPhone 12 mini
Piti ihan pysähtyä ja ottaa kuva kun tuosta ohi ajettiin, tilalla hyvä nimi:D

IMG_9810.jpeg

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
9795
Puhelinmalli
iPhone 13 Mini & S22 Ultra
Meikäläisen edellinen toimenkuva kuulosti ammattinimikkeeltään jumalattomasti komeammalta kuin nykyinen vaikka nimenomaan pääsin pahnanpohjimmaisesta perusduuniin. Kuka näitä keksii 😅
Mulla ei kahden hengen firmassa ole varsinaista titteliä, mutta kun joku kysyy niin esittelen itseni myymäläpäällikkönä ja toimitusjohtajasta seuraavana. 🤣

2cv

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1265
Puhelinmalli
Sony XA2, Jolla C
Mulla ei kahden hengen firmassa ole varsinaista titteliä, mutta kun joku kysyy niin esittelen itseni myymäläpäällikkönä ja toimitusjohtajasta seuraavana. 🤣
Vähän niinku lääkärinlausunnossa: Potilas on 25-vuotias tuotespesialisti, työkseen kantaa kaljakoreja...

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
19947
Puhelinmalli
11T Pro
King of the road! Kyllähän tää ainaki Volvot hakkaa 100-0.
Katso liite 194971
Maitoauton omistaja on luottanut Scaniaan jo yli 30v, eli ei kai se huono voi olla. 😁 Toki näistä jotkut (rengit) jaksaa aina baarissa ja somessa vääntää, että mikä on paras.

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Maitoauton omistaja on luottanut Scaniaan jo yli 30v, eli ei kai se huono voi olla. 😁 Toki näistä jotkut (rengit) jaksaa aina baarissa ja somessa vääntää, että mikä on paras.
Tuntuu osalle olevan kyllä elämän ja kuoleman kysymys mikä on paras. Itse en ainakaan niin suuria eroja näissä ole huomannut, riittävän uusia kun on niin kaikki on ihan hyviä. Tässä scaniassa on kyllä selvästi parempi äänieristys ohjaamossa.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
19947
Puhelinmalli
11T Pro
Tuntuu osalle olevan kyllä elämän ja kuoleman kysymys mikä on paras. Itse en ainakaan niin suuria eroja näissä ole huomannut, riittävän uusia kun on niin kaikki on ihan hyviä. Tässä scaniassa on kyllä selvästi parempi äänieristys ohjaamossa.
Pätee kyllä moneen muuhunkin. Metsäkoneista ja traktoreista jaksetaan myös vääntää. Pyöräkuormaaja puolella on ilmeisesti oikeasti semmoinen tilanne, että Cat ja Volvo on sellaiset, jotka uskaltaa ostaa omaksi, muut liisataan. 😁

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Siksi mä hämäänkin. Yleensä lähetän paperipussissa mutta jesarein! 😅
Hyvä tietää jatkoa ajatellen.
Jos tuolta oikeasti haluaisi varastaa tavaraa niin aika nopeaa saisi kyllä kunnon tilin. Luultavasti tietysti jossain välissä jää kiinni koska kameroita on paljon ja kuitenkin seurannasta nähdään aika tarkkaan paketin kulku.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
24539
Puhelinmalli
iPhone 12 128 gt musta
Aika hyvin pystyy tunnistamaan, paperipussi jossa laatikko ja lähettäjänä operaattori on aika hyvä yleensä.
Lähetetään huomiota herättämättä toisella lähettäjänimellä… 🤓

HMK

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1697
Puhelinmalli
Samsung Xcover5 (Nokia 5.3)
Hyvä tietää jatkoa ajatellen.
Jos tuolta oikeasti haluaisi varastaa tavaraa niin aika nopeaa saisi kyllä kunnon tilin. Luultavasti tietysti jossain välissä jää kiinni koska kameroita on paljon ja kuitenkin seurannasta nähdään aika tarkkaan paketin kulku.
Minulle oli joskus vuosia sitten tulossa paketti Mustan pörssin verkkokaupasta. Vissiin oli lähtettäjäliike tarpeeksi kiinnostava, kun pakettia oli revitty auki. Sisältö ei ollut kelvannut, kun olikin vain ilmankostuttimen suodattimia.

Vilén

Noku sai niin halvalla
Palaute - 100%
12   0   0
Reaktiopisteet
13844
Puhelinmalli
S21 FE
Minulle oli joskus vuosia sitten tulossa paketti Mustan pörssin verkkokaupasta. Vissiin oli lähtettäjäliike tarpeeksi kiinnostava, kun pakettia oli revitty auki. Sisältö ei ollut kelvannut, kun olikin vain ilmankostuttimen suodattimia.
Joo välillä joutuu pettymään ja parempi laittas eteenpäin.
Oikeastihan paketteja repeytyy aika paljon, hihnat kun miitä liikuttelee parhaillaan todella montakin kertaa niin herkästi repeää. Siihenkun lisätään että ”rännissä” jää painavan paketin alle niin jopa pahvilaatikko repeytyy jos ei ole riittävän tiivis ja tukevasti pakattu. 30kg koiranruokaa kun mäjähtää h&m mekkopaketin päälle niin ei paljon ole laatikosta kerrottavaa :D

Top Bottom