Päivän positiiviset osa 6

Arvo

Very Important Porcupine
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3675
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10
9:13 ponnisti vaimo terveen tytön maailmaan. Oli varmasti hänelle aivan hirveä kokemus käynnistymisen osalta, kun oli yli 50h hereillä, joista supistuksia 37h.
Oikein paljon onnea koko perheelle!

Arvo

Very Important Porcupine
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3675
Puhelinmalli
Samsung Galaxy S10
No mitäs ne tyypit sitte on joilla on kumpiakin.? Esim. mulla on molempia . 😐😴 varmaan nukkumatti.
Minullakin on kaksi poikaa JA tyttö. Mikä minä sitten olen?

jacce

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
146
Puhelinmalli
Samsung
Minullakin on kaksi poikaa JA tyttö. Mikä minä sitten olen?
Sama täällä, tosin eri mamma niillä. Joten taas kummia heppuja liikkeellä täällä. Hienoa on että ne lähtee pesimään omaan pesäänsä. Fyrkat on menny niihin lähes kaikki ja loput luureihin 😁

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
961
Puhelinmalli
iPhone XS
Pari kuukautta nyt suunilleen ollut taas polttamatta (y) 5 vuotta oli viimeksi taukoa ja sit repesi taas pariksi vuodeksi. Olen nyt päättänyt et enää ei ala. Koska tuhlaan noi tupakkirahat jo etukäteen😄 Laskin et mulla menee tupakkiin n. 3700€ vuodessa ja nyt olen parin kuukauden aikana laittanu noita rahoja menemään 900€ (Apple Watch 6 ja Roborock 5 Max). Vielä karsii ostella vaikka ja mitä (12 mini)😄 Vielä ku saisi emännän lopettamaan niin säästyisi vuodessa n.8000€, 6 vuotta ku molemmat olisi polttamatta niin voisi hakea käteisellä vaikka uuden Audin tai Mesen kaupasta:oops: Tommoset laskelmat antaa motivaatiota💪

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
33   0   0
Reaktiopisteet
17816
Puhelinmalli
OP6
Pari kuukautta nyt suunilleen ollut taas polttamatta (y) 5 vuotta oli viimeksi taukoa ja sit repesi taas pariksi vuodeksi. Olen nyt päättänyt et enää ei ala. Koska tuhlaan noi tupakkirahat jo etukäteen😄 Laskin et mulla menee tupakkiin n. 3700€ vuodessa ja nyt olen parin kuukauden aikana laittanu noita rahoja menemään 900€ (Apple Watch 6 ja Roborock 5 Max). Vielä karsii ostella vaikka ja mitä (12 mini)😄 Vielä ku saisi emännän lopettamaan niin säästyisi vuodessa n.8000€, 6 vuotta ku molemmat olisi polttamatta niin voisi hakea käteisellä vaikka uuden Audin tai Mesen kaupasta:oops: Tommoset laskelmat antaa motivaatiota💪
Poltat kans vissiin ison askin päivässä niinku minäki. Tai no viinaa jos ottaa niin saattaa mennä kaksikin :ROFLMAO:

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
961
Puhelinmalli
iPhone XS
Poltat kans vissiin ison askin päivässä niinku minäki. Tai no viinaa jos ottaa niin saattaa mennä kaksikin :ROFLMAO:
Juurikin näin! Paitsi viinaa en juo, pysyn oluessa, viineissä ja ulkomailla hyvännäköisiä cocktaileja:)

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8457
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Tai jos molemmat lopettaa ja rahat laitetaan käyttöön, niin joka vuosi voisi ottaa asuntolainan sijoitusasuntoon.

jacce

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
146
Puhelinmalli
Samsung
Tai jos molemmat lopettaa ja rahat laitetaan käyttöön, niin joka vuosi voisi ottaa asuntolainan sijoitusasuntoon.
Minkä sijoitusasunnon lainan saa 8000e omapääomalla ja mistä? Ei täältä pk-alueelta ainakaa mitää. Ja muualta ostettuna tuskin on enää tänäpnä mitää "sijoitus"kämppiä. Kohtuus kunniaan kaikessa kuitenkin. Mahtava sijoitus itteensä ku pystyy lopettaa turhat savut.

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8457
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Minkä sijoitusasunnon lainan saa 8000e omapääomalla ja mistä? Ei täältä pk-alueelta ainakaa mitää. Ja muualta ostettuna tuskin on enää tänäpnä mitää "sijoitus"kämppiä. Kohtuus kunniaan kaikessa kuitenkin. Mahtava sijoitus itteensä ku pystyy lopettaa turhat savut.
Esimerkiksi Oulusta saa sijoitusasunnon 80000€ hintaan ja omaa rahaa tarvitsee sen ~10%. Puhumattakaan siitä, että ajan kanssa jo omistetuista asunnoista tulee lisää vakuuksia.

Toki halvemmallakin löytyy.

krossi

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
69   0   0
Reaktiopisteet
2098
Puhelinmalli
Iphone
Esimerkiksi Oulusta saa sijoitusasunnon 80000€ hintaan ja omaa rahaa tarvitsee sen ~10%. Puhumattakaan siitä, että ajan kanssa jo omistetuista asunnoista tulee lisää vakuuksia.

Ei kyllä ihan mene tolla omalla rahalla ilman lisävakuuksia. Nopeasti laskettuna tarvitsee noin 16 000€ edestä lisävakuuksia, jos 70% voi tulevasta asunnosta käyttää vakuutena.

jacce

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
9   0   0
Reaktiopisteet
146
Puhelinmalli
Samsung

En tiedä muita alueita ja niiden hintoja 😀. Mutta onnea uuden tulokkaan perheelle vielä!

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
961
Puhelinmalli
iPhone XS
No meillä on jo nyt 2 aikalailla maksettua omakotitaloa, siis molemmilla omat, niin kyllä nämä saa riittää, liikaa hommaa jo näissäkin:LOL:

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8457
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Ei kyllä ihan mene tolla omalla rahalla ilman lisävakuuksia. Nopeasti laskettuna tarvitsee noin 16 000€ edestä lisävakuuksia, jos 70% voi tulevasta asunnosta käyttää vakuutena.
Vakuudetkin saa tarvittaessa pankista, jos ei muuta ole "antaa".

Mutta joo, takaisin positiivisiin. Kolmas hääpäivä on tänään ja vaimo halusi juhlistaa sitä pizzalla. Vaatimatonta. (y)

jepsfrost

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
961
Puhelinmalli
iPhone XS
Ei kyllä ihan mene tolla omalla rahalla ilman lisävakuuksia. Nopeasti laskettuna tarvitsee 😄noin 16 000€ edestä lisävakuuksia, jos 70% voi tulevasta asunnosta käyttää vakuutena.
Joo, no jos noin menee niin omaa taloahan voi käyttää vakuutena useampaan asuntoon kun on jo maksettu. Mut en ole rahan ja omaisuuden perään niin paljon, olen huono sijoittaja, myönnän. Tuhlaan rahani lähimmäisiin ja itseeni, mut eipä tarvi sit tapella perinnöstäkään:LOL:

Kähkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
1561
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 9
Eikö kaikki paikkakunnat, joissa on yliopisto ole hyviä paikkoja sijoitusasunnon ostoon?

Unnoticed

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
8457
Puhelinmalli
Mate 10 Pro
Eikö kaikki paikkakunnat, joissa on yliopisto ole hyviä paikkoja sijoitusasunnon ostoon?
Ainakin oman kokemuksen mukaan. Nyt kun vielä Oulun yliopiston muuttoa kaavaillaan keskustan tuntumaan, niin tulee jännät ajat.

Howler88

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
14   0   0
Reaktiopisteet
3709
Puhelinmalli
Oneplus 7 Pro
Ei ollut muksulla kongolaisvirusta, eilen testi ja tänään negatiivinen tulos. Karanteeni jatkuu silti maanantaihin asti.
Päiväkotiin lähti tänään viestiä, että meidän lasta ei näy niin kauan kun kongolaiset levittää virusta miten tahtoo, muista ihmisistä piittaamatta.
Päiväkodin johtaja vastas sitten, että no milloinkas lapsi sitten palaa hoitoon? Tuohon ei vastattu mitään, se olisi saattanut kuulostaa rasistiselta.

Top Bottom