1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ovi tiedostojen poisto

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja jk, 31/8/09.

1. jk

jk Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    54
    Puhelinmalli:
    Useita erillaisia
    Mikäli haluan poistaa kaikki kalenteri ja yhteystiedot ovi.comista, miten se on mahdollista?. Eli en ole vähään aikaan käyttänyt ovea ja siellä on vanhaa informaatiota jota en halua puhelimeen.

2. Kives

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    Mulla onnistui kontakti- ja kalenteritietojen totaalinen päivitys Ovi-palveluun niin, että muutin puhelimen synkronointiasetuksiin synkronointi suunnaksi "vain palvelimeen".

Synkkauksen jälkeen KAIKKI Ovi-palvelussa olleet vanhat kontakti- ja kalenteritiedot olivat poistuneet ja tilalla olivat nämä uudet vastasynkatut.

Sitte vaihdoin puhelimen synkronointiasetukset takaisin "molempiin suuntiin".

Puhelimena N82

3. Kives

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S5
    Kyselin Nookialta samaa, vastasivat:

"Kiitos yhteydenotostasi Nokia Care -asiakastukeen.

Toistaiseksi ovi.com palvelussa voi poistaa tietoja vain yksitellen. Kaikkien tietojen poistaminen kerralla ei siis ole mahdollista.

Voit lopettaa tilisi ja luoda uuden tilin. Muista kuitenkin, että käyttäjätunnus on karanteenissa kuusi (6) kuukautta, ennen kuin sitä voidaan uudelleen käyttää. Et siis voi luoda uutta tiliä samalla käyttäjätunnuksellasi kuuteen kuukauteen.

Olen välittänyt viestisi palautteena edelleen asianomaiselle osastollemme.

Mikäli sinulla on vielä kysyttävää, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä uudelleen.

Parhain terveisin,
    Alma

Nokia Service Professional
    Finnish Team
    Nokia Care"

4. Ovi by Nokia Moderaattori

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia & Asha
    Hyvä idea. Itse olen synkannut tyhjän puhelimen yksisuuntaisesti Ovi palveluun jolloin se tyhjeni.

Jaa tämä viestiketju