1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

OVI -Suiten päivitys

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja Hutkija, 15/6/10.

1. Hutkija

Tykkäykset:
    0
    Moi,
    synkkailin äsken lomakuvia OVI -Suitella koneelle, kun kone yhtäkkiä ilmoitti, että OVI -Suiteen olisi saatavilla joku pieni päivitys (17mb). Tyhmä kun olin, niin latasin jotain mitä Nokia ehdottaa. Lataus ja asennus menivät hyvin, mutta sitten tuli mukaan uusi hieno ominaisuus. Heti kun Ovi -Suiteen kytkee puhelimen (E75), niin Ovi -Suite tilttaa. PC ilmoittaa, että virhe on löydetty ja ohjelma on suljettu. Mitään ei enää ehdi tekemään ennen kuin kone itsestään sulkee ohjelman.

Eikä siinä tietenkään vielä kaikki. Ensin mulla meni X6 Nokian päivityksen jälkeen sellaiseen tilaan, että Ovi Playeriin ei enää saa yhteyttä USB-piuhalla yhteyttä (Vilkuttaa vain sitä MTP Device -löydetty tekstiä). Tämä kuitenkin musiikkipuhelimessa ihan suotava ominaisuus. Ja nyt sitten vanha sotaratsu E75 kaataa koko OVI -Suiten!

Eikö Nokialta todellakaan saa enää mitään päivitystä, joka ei saisi kaikkia laitteita käyttökelvottomiksi?!?!

2. Ziba

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    X6, N80, Saunalahti
    Sama show. X6:n päivityksen jälkeen ei enää yhteyttä ovi playeriin. Ovi Suitea en ole uskaltanut paljoa päivittää, kun sen aikoinaan sain viimein toimimaan. Noihin päivityksiin voisi varmaan lisätä tiedon "Päivityksen jälkeen voit joutua poistamaan ja asentamaan kaiken uudelleen tietokoneellesi käyttöjärjestelmää myöden"

3. Hutkija

Tykkäykset:
    0
    Ajattelin ihan tylysti viedä juhannuksen jälkeen puhelimen (X6) huoltoon. Laittakoon siellä kuntoon mikäli saavat. Jos eivät saa, niin sitten kaupan purkua kehiin.

4. Ziba

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    X6, N80, Saunalahti
    Ongelma korjaantui lopulta sillä, että poistin muistista Musiikki -kansion. Ilmeisesti virheelliset id3 -tagit jumittaa loogisesti puhelimen asennusprosessin kaikin puolin... Toimii taas ainakin minulla ja musiikin uudelleensynkkaus on kuitenkin pienempi paha kuin kaiken formatointi ja uudelleenasennus.

5. Hutkija

Tykkäykset:
    0
    Minulla ei auttanut tuokaan. Mutta se auttoi, kun vein laitteen huoltoon ja se palasi sieltä kolmen viikon kuluttua koneisto kokonaan uusittuna. Nyt toimii!

Jaa tämä viestiketju