1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ovi Suite - vinkkejä, ongelmia ja ratkaisuja

Keskustelu osiossa 'Sovellukset', aloittaja Manco, 11/3/11.

1. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Olen lukuisia kertoja kohdannut monenlaisia ihmeellisyyksiä käyttäessäni Ovi Suitea, enkä varmaan ole ainut. Kertokaa käyttökokemuksista, erikoisista tilanteista, hämmingeistä ja ratkaisuista erinäisiin ongelmiin joihin olette törmänneet. Ehkäpä joku Nokian setä tai täti lukee näitä ja sen seurauksena saadaan paremmin toimiva Ovi.

2. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Tunnen itseni aavistuksen verran yksinkertaiseksi, en nimittäin saa siirrettyä valokuvia tietokoneelta N8:iini. Minulla on Ovi Suitessa muutama albumi mutta enkö todellakaan voi kopioida kokonaista albumia yhdellä kertaa Ovi Suitesta kännykkään!?

3. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
  4. Frostwind

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia E7 / Saunalahti
    Kuinka saan suiten synkkaamaan puhelimesta vain itse kuvatut videot eikä kaikkia, esim. elokuvia ym. puhelimeen koneelta siirrettyjä videoita?

5. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3441
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Enpä ole kokeillut, mutta jo ne siirtää erilliseen kansioon jota Suite ei oletusasetuksellaan lainkaan lukisi?

6. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Itse en ole keksinyt mitään muuta keinoa tuollaiseen kuin hoitaa homma tiedostonhallinnan/massamuistin kautta vanhalla kunnon copy/paste-menetelmällä. OviSuite ei ole suosikkisovellukseni, siinä on vielä rutosti parantamisen varaa, jos käytän kilttiä ilmaisua.

7. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
  8. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
  9. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Olisin iloinen jos Ovi Suiten Ohjelmistopäivitys lakkaisi tiedottamasta päivityksistä sovelluksiin, jotka olen poistanut laitteestani jo kuukausia sitten. On ihme, että Ovi Suite on perillä jokaisesta valokuvasta, viestistä ja biisistä laitteessani mutta ei asennetuista sovelluksista!

10. tiitus

tiitus

Tykkäykset:
    1
    Kiitos, eipä pikaisesti huomannut isompia eroja.
    Yksi mitä kaipaisi olisi niiden päivityksien joita ei halua, niin saisi ruksittua ne pois
    sieltä, etteivät tulisi uudestaan.

11. Pietu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S 16gb
    Onko kukaan huomannut vastaavaa. Päivitin tuon version tuoreimpaan, sen jälkeen ei enää levynkansien liittäminen albumeihin onnistu. Olisko tähän mitään ratkaisua jollakin tarjolla ??

12. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Päivitys saatavilla

Uusi versio 3.1.1.90 Ovi Suitesta saatavilla.
    Voit päivittää sen 3.1.1.85 versiosi "Ohjelmistopäivitykset" nippeliä painamalla.

"1) Important fixes for calendar sync (Anna)
    2) Important fixes for device software updating"

13. Manco

Manco

Tykkäykset:
    24
    Puhelinmalli:
    iPhone 7
    Ovi Suiten vasempaan yläreunaan on ilmestynyt toiminto, jossa kehotetaan ottamaan varmuuskopio puhelimen sisällöstä.
    Ei olisi riemulla rajoja jos tämän kehotuksen yhteydessä olisi tieto siitä, kuinka vanha edellinen päivitys on tai siinä olisi edellisen varmuuskopion päivämäärä.

14. Tanattaja

Tanattaja

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Samsung
    Varmuuskopioin tekstiviestit suiteen. Missä ne on ja voiko ne jostain kopioida talteen tekstitiedostoina?

15. sakali

Tykkäykset:
    0
    Miten voi tekstiviestin tulostaa paperille Ovi Suitella?

Vastaan itse: Ilmeisesti Ovi Suitella ei pysty, vaan pitää käyttää Nokia PC Suite -ohjelmistoa. Surkeaa toimintaa Nokia!

Jaa tämä viestiketju