1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ovi suite ongelma: "Kappaleita ei voi lukea"

Keskustelu osiossa 'Ovi by Nokia', aloittaja TrD`, 28/11/10.

1. TrD`

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    N900, N9, Lumia 900, Xperia Z, Jolla
    Elikkäs aina kun yritän ovi suitella jotain tehdä (paitsi kuvien synkkaus näyttää toimivan) niin tulee tämmönen error "kappaleita ei voi lukea" ja se tulee myös käynnistäessä ovi suiten. Uudelleen asennus ei auta, eikä versiollakaan näytä olevan merkitystä (tällä hetkelle tuo uusin ovi suite beta käytössä). Tietäskö kukaan, että mikä mahtas olla ongelmana ja miten korjata se? Käyttiksenä on Windows 7
    tässä vielä kuva kun koitan avata suiten kautta puhelimen musiikkikirjastoa.

2. Tepuna

Tepuna Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    Huawei P9
    Itselläni jotkin vanhat (90-luvulta!) CD-levyt, joista olen siirtänyt musaa koneelle eivät siirry näemmä sitten puhelimeen ovi suiten kautta. Samoin kun poimurista ja dna-musiikkikaupasta jotkut biisit, suurin osa kyllä menee nätisti! Syytä en tarkkaan tiedä, mutta varmaan jokin musiikkimuotoon liittyvä komplikaatio :)

3. Juupaz

Tykkäykset:
    0
    Meikäläisellä täysin sama ongelma ollut jo pari viikkoa E5:lla.

4. lukes

Tykkäykset:
    0
    sama ongelma

mulla myös samaa ongelmaa "'kappaletta ei voi .." ovi suitessa. Päädyin sitten siirtelemään kappaleet tiedostojärjestelmänäkymässä. Eli
    avaa 'oma tietokone' PC:ssä
    etsi sieltä 'puhelin'/kannettava laite
    selaa hakemistoon johon haluat siirtää tai josta haluat kopioida PC:lle

ainakin mulla toimi ihan näpäärästi.

Jaa tämä viestiketju