1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ovatko DNA-kytkyt lukittuja?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Kommari, 3/9/06.

1. Kommari Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    0
    ELi otin dna-kimppa-sopimuksen tuossa kolme viikkoa sitten noin suunnilleen ja nyt olisin halukas ton k800i:n myymään eli toimiiko se muillakin kuin denan korteilla kun on kahdenlaista infoa? Js saa kai ton myydä eikö niin?

Kiitos vastauksista ;)

2. Fartos

Fartos

Tykkäykset:
    0
    Dna

Eivät ole lukittuja, ainoastaan SE K600i on. Sonit/Dna-kaupassa vahvisti tämän kun kysyin. Hyvin ainakin minulla toimii saunalahdella dna-kytky. Nokian malli kyseessä. Myymiseen en ota kantaa.

3. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    "Omistusoikeus Päätelaitteeseen siirtyy myyjältä asiakkaalle Päätelaitteen luovutushetkellä. Asiakas vastaa itse Päätelaitteesta. Jos Päätelaite esimerkiksi varastetaan, katoaa tai rikkoutuu, ei asiakas vapaudu maksamasta liittymäsopimuksen ja dna Kimppa –sopimuksen mukaisia maksuja.

Sopimuskauden aikana Päätelaitetta saa käyttää ainoastaan dna Kimppa –sopimukseen merkityllä liittymällä. Päätelaitetta ei saa käyttää Sopimuskauden aikana muulla dna-liittymällä eikä toisen teleyrityksen liittymällä. Sopimuskauden aikana Päätelaitteesta ei saa purkaa Päätelaitteeseen tai liittymäkorttiin mahdollisesti asennettua teknistä ominaisuutta, jolla pyritään estämään muun dna-liittymän tai toisen teleyrityksen liittymän käyttö. Asiakas vastaa itse Päätelaitteensa suojauksesta, tietoturvasta ja asetuksista.

dna Kimppa –sopimukseen merkityn Sopimuskauden jälkeen Päätelaitetta saa käyttää muullakin kuin dna Kimppa –sopimukseen merkityllä liittymällä. Sopimuskauden jälkeen DNA purkaa asiakkaan pyynnöstä mahdollisen Päätelaitteen vapaata käyttöä rajoittavan teknisen eston."

Lähde: dna Kimppa – sopimuksen ehdot

Että ehtojen nojalla myyminen ei ainakaan ole sallittua...

Jaa tämä viestiketju