1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Outoja puheluja

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Cramer, 9/6/05.

1. Cramer

Tykkäykset:
    0
    Minulle on nyt viikon verran joka päivä useasti soitettu numerosta jota en näe. Näytöllä ei edes lue "tuntematon numero soittaa" vaan siinä lukee pelkästään, että "puhelu 1". Aluksi luulin että lehtimyyjät vain soittelevat enkä vastannut. Sitä kuitenkin tapahtui pari kertaa päivässä, joten vastasin. Samalla lyötiin ns. luuri korvaan. Pari kertaa jaksoin vastata ja aina sama juttu. Tänään jaksoin vastata vielä kerran ja nyt sieltä alkoi soimaan hälytysääni, semmoinen kun normaalisti soittaessa. Mieleen tuli, että minneköhän minut oikein ohjataan soittamaan. No jotain pilaahan tämä varmaan on, mutta ei jaksais enää leikkiä tätä.

Onko mahdollista selvittää, että kuka soittaa vaikka en näe soittajan numeroa? Minulla on ollut sama numero jo vuodesta 1998 enkä viitsisi tämän takia alkaa vaihtamaan sitä ja laittamaan salaiseksi.

Liittymänä Kolumbus K1 ja puhelimena N6230i.

2. Cramer

Tykkäykset:
    0
    En ole silloin soittanut mihinkään enkä varsinkaan ulkomaille yms.

3. mikko

Tykkäykset:
    0
    Vastaavia puheluita on myös tullut minulle.

Numeroni on sellainen että sitä ei taatusti VAHINGOSSA näpäile ;)
    Tai sekota toiseen numeroon.
    Tosin soittajan numero näkyy, finderi ei löydä kylläkään.
    Joko lyödään ns. luuri korvaan heti kun vastaa, tai soitetaan ns. pommi, tai sitten alkaa kuulua tuollainen valintaäänen tapainen.

Nytten ei ole kyllä pariin viime viikkoon vastaavia puheluita tullut, mutta kk sitten niitä tuli päivittäin, kellonajat vaihtelivat 01:45 -> 19:30. Eli pitkin päivää, tosin yleensä yksi puhelu/päivä.

Jaa tämä viestiketju