1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

outo sx1?!?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja mato13, 26/12/05.

1. mato13

Tykkäykset:
    0
    aika himmee puhelin taitaa olla. ollu mulla vasta viikon, joten paljoo ei oo käyttökokemuksia kertyny, varsinkin ku siitä viikosta se on ollu jumissa 3päivää...

kaikki alkoi siitä kun latasin sinne muutaman soittoäänen ja pari biisiä kokeillakseni mp3 soitinta. aluksi kaikki toimi normaalisti, mutta jo seuraavana päivänä soittoäänet alko sekoilemaan niin että se aina kun joku soitti niin äänenä tuli se seuraava soittoääni mikä valikossa oli????

no se ei ollu vielä paha juttu, mutta sitten jouluaatto aamuna otin kuvan joulukuusesta lapset sen edessä ja aloin lähettää mms viestiä, niin mikään ei toiminutkaan. ei päässyt valikoihin, puhelin luetteloon viesteihin.... mitään muuta ei voinnut tehdä ku soittaa numeroilla.

ekaks tietenkin sammutin ja laitoin uudestaan käyntiin, mutta ei. sitten poistin kaikki sieltä mitä olin itse sinne laittanu+kuvat (tietokoneella), mutta ei. olin ekana päivänä tehnyt varmuuskopiot koneelle, joten kokeilin palauttaa. siinä kävi niin että palautuksen aikana puhelin sammu ja yhteys katkes enkä sen jälkeen saannut puhelinta ees päälle. valot sytty päälle (siemens mobile) tekstin kera ja sit kuulu vaa tööt ja sammu uudestaan. tämä kaikki siis tapahtui parin päivän aikana, koska en viittiny joulua pilata puhelimen kanssa hermoillessa

viimein löysin ratkaisun täältä foorumilta tänään. formatointi. se toimi. palkki meni yläreunassa ja sen jälkeen on taas toiminu. formatointi ei haittaa vielä tässä vaiheessa kun on niin uus ettei oo kertyny tavaraa sinne ja kun puh numerotkin on sim-kortilla. nyt ei muuta kun taas asetuksia räpeltää...

olisko teillä kenelläkään mitään käytännön ohjeita puhelimen käyttöön, mitä kannattaa ja ei kannata tehdä/asentaa/poistaa, jotta turhat sekoilut loppuis???? vai kannattaako suoraan vaihtaa takas tuttuun ja turvalliseen nokiaan?

ohjelmisto versio on 13 eli taitaa olla uusin suomeks.

2. mato13

Tykkäykset:
    0
    halooooooooo!!!!!!!!!

3. pala

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju