1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Outo Nokia 3100 ongelma?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja miikka, 4/1/04.

1. miikka

Tykkäykset:
    0
    Puhelin siis nokian 3100.

Eli, eilen illalla puhelimesta loppui akku, jonka jälkeen laitoin sen laturiin.
    Sen jälkeen puhelimen käynnistettyäni katoin että jokin outo pieni logo on ilmestynyt siihen pääruutuun.

Tänään sitten herättyäni ihmettelin kun kaveri soitti ja vastattuani en kuullut yhtään mitään puhelimesta. Vaihdoin äänen puhelimen kaiuttimeen ja johan alkoi kuulua. Samassa huomasin että kaiuttimesta takaisin puhelimeen näppäin oli nimeltään "kuuloke", eli puhelin jostain syystä olettaa että minulla on kuuloke kiinni puhelimessa?

Eli mistäs ihmeestä saisin tämän puhelimen tajuamaan että ei minulla ole mitään kuuloketta, nytten kun en voi puhua kuin kaiuttimen välityksellä.
    Jos minulla olisi kuuloke tähän niin voisin kokeilla sen laittamista kiinni ja irroittamista, mutta tähän ei vissiin käy mikä tahansa peruskuuloke mitä muuten käytetään musiikin kuunteluun. :)

Apu olisi erittäin tervetullut ettei tarvitsisi lähteä liikkeeseen asti tämän kanssa.

2. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kokeile ensin ottaa akku irti hetkeksi ja laittaa takaisin.

Eihän ole saanut peräliittimeen iskua / kosteutta ?

3. miikka

Tykkäykset:
    0
    Kokeilin irrottaa akun ja palautin vielä alkuperäiset asetuksetkin mutta ei auttanut.

Hyvin olen pitänyt huolta tästä eli ei mielestäni ole saanut mitään kosteutta/iskua tmv ainakaan lähiaikoina.

4. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Sitten eikai muu auta kun huoltoon..

5. miikka

Tykkäykset:
    0
    Auttaisikohan pelkkä softapäivitys?

Tähän olisi uudempi softa ilmeisesti saatavilla, 3.10 tässä tällä hetkellä on.

6. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti

Siis kyllä minunkin n-gagessa lukee "kuuloke" oikean valintanappulan kohdalla jos käytän puhelun aikana kaiutinta, siis vaikka minulla ei olisi kuulokkeita kiinni. Kuuloke tarkottaa tuossa kohtaa sit puhelimen "pikku" kaiutinta

7. miikka

Tykkäykset:
    0
    En nyt aivan satavarma ole mutta mielestäni siinä on ennen lukenut "Puhelin"

8. kale

Tykkäykset:
    1
    Kyllä siinä lukee "Puhelin".

9. macko

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Htc Legend - Saunalahti
    Katos vaan, muistin pahasti väärin,,, missäköhän tuon kuuloke jutun sitten näin :)

Jaa tämä viestiketju