1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

OUTO JUTTU: N6310i ja tulevan puhelun soittoäänen mykistys

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja 2kind, 22/4/03.

1. 2kind

Tykkäykset:
    0
    Ainakaan minulla tuollaista toimintoa ei ole (eli puhelimen soidessa toinen navigointinäppäin mykistää soittoäänen katkaisematta puhelua). Softavarsioni on v 5,22.

Menin puhelimeni huoltovalikkoon (*#92702689#) ja puhelin sattui soimaan. Kuinka ollakaan, oikean navigointinäppäimen kohdalla luki jotain vaimentamiseen viittaavaa (valikko oli englanniksi käyttämäni suomenkielisen sijaan) ja näppäimen painaminen mykisti soittoäänen ilman että puhelu olisi katkennut.

Onko tämä ominaisuus uudemmissa softavarsioissa (v 5,50) ihan vakiona?

Mistäköhän tällainen "piilevä" mykistystoiminto johtuu?

OFF TOPIC: Onko v 5,50:ssa automaattista näppäinlukkoa? Tai saako sitä ylipäätään mihinkään puhelinmalliin softapäivityksenä?

2. gupla

Tykkäykset:
    0
    Kyllä tuo mykistys ainakin itseltäni löytyy ihan suoraan, v.5.10.

3. 2kind

Tykkäykset:
    0
    Voin vakuuttaa, että minulta kyseistä toimintoa ei löydy. Ja softa on v 5,22. Eikä ollut edellisessäkään (v 4,07 tai jotain yhtä vanhaa) softassa.

Aargh.

4. gupla

Tykkäykset:
    0
    Testattu myös toisella 6310iillä, v.5.50, löytyy.

5. 2kind

Tykkäykset:
    0
    Olen sanaton. Testasin juuri, ja huomasin olleeni väärässä. Hivenen nolottaa. Vuoden mulla on ollut tuo puhelin, ja nyt sen huomasin.

No, kiitos. Ehkä mulla olisi mennyt vielä toinen vuosi ilman tätä kieltämättä-hieman-noloa avautumistani. Profiilina oli tietty äänetön kun sitä hetki sitten testailin, jolloin se "hiljennä" puuttuu melko ilmeisestä syystä. Oh boy.

Osaisiko joku muuten vastata tuohon edellä esitettyyn näppäinlukko-aiheiseen kysymykseen?

6. gupla

Tykkäykset:
    0
    :)

Ei ole autom. lukkoa. Eikä tule ainakaan mitään mallia mieleen. Aika harvoin tulee noin "radikaaleja" muutoksia päivityksen mukana, pitkien viestienkin ilmestyminen 6310aan oli pienoinen yllätys.

Jaa tämä viestiketju