1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Outo 3510i ongelma

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Skynet2002, 28/7/03.

1. Skynet2002

Tykkäykset:
    0
    Pelasin tossa eilispäivänä yhtä java peliä (Dragon Island), kun kesken pelin tuli ilmoitus "Suljetaanko lompakko" vastasin "Kyllä" ja peli jatkui normaalisti sen jälkeen. Jälkeenpäin kävi kumminkin mietityttämään tämä ilmoitus, eli onko kyseessä joku bugi ja että olikohan siitä haittaa kun valitsin "Kyllä" vaihtoehdon?

Lompakko kyllä tuntuu toimivan vieläkin pikaisen kokeilun jälkeen...

Softana on V4.01

2. krisse

Tykkäykset:
    0
    Mulla kanssa on tullut muutaman kerran toi lompakko juttu...mistä lie johtuu...? En ole edes ottanut sitä käyttöön ja ilmeni vaan java-ohjelmissa sekä wapissa

3. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    mistäköhän johtuu että kun pelaat esim.racing feveriä niin näyttö sammuu ja syttyy vähän väliä.
    No bugit on aina hauskoja yllätyksiä jos ne ei aiheuta mitään haittaa käytössä

4. NusNus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Galaxy S4 Active
    Jos tarkoitat taustavaloa niin se johtuu siitä että luuri yrittää sammuttaa taustavalot ihan kuin normaalisti 15 sek kuluttua mutta ohjelma sytyttää ne taas kun se huomaa että valot ovat sammuneet.

5. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    5100ssa oon huomannu tuon saman mut yleensä se tulee jos en tee mitään eikä siitä mitään haittaa ole ollut. Saman oon huomannut 7210ssä.

Jaa tämä viestiketju