1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Otatko käytettyjä vaihdossa?

Keskustelu osiossa 'Luurinetin palaute- ja uutisfoorumi', aloittaja Esa Isopahkala, 30/10/02.

1. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Tämän lisäksi voin ottaa vaihdossa joitakin vanhempiakin puhelinmalleja, hyvitys hyväkuntoisesta suunnilleen:

- Nokia 5110/6110 25 e
    - Nokia 6150 30 e
    - Nokia 3310 40 e
    - Nokia 3330 45 e

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Paljon hyvittäisit keskimäärin noin vuoden vanhasta T68:sta? Puhelimen takuu on ummessa, mutta itse puhelin on kuitenkin n.8kk vanha ja akku n.4kk. Päivitys on ilmaista takuun jälkeenkin. Ainakin minulle...

Toi ylempi hyvitys esim. jonkun 1000e puhelimen kanssa. Entäs ostaisitkos saman T68 ja desing pöytälaturia? Siis jos en ostaisi mitään? Mikä olisi silloin hinta?

EDIT:Pidän kysymykseni, mutta perun myynnin, sillä huomasin tänään että on alkanut T68 jotenkin pätkimään. Ehkä vika luurissa, tai verkossa. Tosin olen puhunut vaan yhden ihmisen kanssa tänään puhelimessa ja silloin tämän huomasin, mutta useassa puhelussa sama vika. Eli ilmeisesti vesilintua tällä T68:lla...

Edit (3.11) Selvisi että vika oli tyttöystävän 3310:ssa. Muitten kanssa ei pätki.

3. Esa Isopahkala

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Minulla ei tällä hetkellä ole tiedossa välittäjien maksamaa hintaa T68:sta, joten en pysty tekemään tarjousta. Jos takuu olisi voimassa, voisi laitteen ottaa omaankin myyntiin. Suora osto on periaatteessa mahdollista, mutta ole tällä hetkellä kiinnostunut.

4. Predator2000

Tykkäykset:
    0
    Aika vähän maksat noista..

Ite sain vanhasta 3210:stä 40e. =)

5. tkorpela

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa verrata myös uuden puhelimen hintaa...

6. Esa Isopahkala

Tykkäykset:
    1329
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Maksan noista hyvin pitkälle yleisen tason mukaisesti. 3210:sta en maksa mitään.

7. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Täytyy sitten itsenikin vähän tiputtaa hyvityksiä, sillä hyvitän monista malleista tällä hetkellä jonkin verran enemmän.

8. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Enään ei kauhean moni ala mihkää älyttömiin hyvityksiin, myyjille on tullut järki mukaan. Ja silti asiakkaat ovat tyytyväisiä =)
    Nuo esan hyvitykset on sitä luokkaa mitä ne muillakin suunnilleen on .

Jaa tämä viestiketju