1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Osuuspankin wap-asetukset P800:n

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja arves, 17/10/03.

1. arves

Tykkäykset:
    10
    Onkohan kukaan onnistunut saamaan toimivat asetukset OP:n wappipalveluun P800:een?

Olen nyt asentanut wap-tiliä ja internet-tiliä vaikka missä muodossa puhelimeen ja ei sen valmiimpaa tule. Saan vain joko vastauksen "aktivointi epäonnistui" tai "unknown host".

Jos jolla kulla tuo yhdistelmä pelaa, niin heittäisikkö tarkkaa faktaa tämän jatkoksi.

käytössä DNA, mutta muidenkien liittymien omistajat osannevat jeesata...

2. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Mistä olet asetukset ottanut / tilannut. Ainakin SE:n sivuilta saa myös OP:n GPRS- WAP asetukset sen tarkemmin en asiasta ja niiden toimivuudesta tiedä, mutta luultavasti tulee uusi wap asetus puhelimeen jota pitää sitten noissa pankkiasioissa käyttää normaalin GPRS- WAP yhteyden sijasta?.

3. arves

Tykkäykset:
    10
    ahaa.. siis valmiiksi tilaten.. kiitokset.. kokeillaanpa =)

4. arves

Tykkäykset:
    10
    ..

asetukset tulivat ja asettuivat puhelimeen, mutta viesti kuuluu

"unknown host"

Muistaakseni minulla oli sama ongelma T610 kanssa - eli joku ei toimi yhteen ilmeisesti - asetelmassa DNA - SE - OP.

hmmm

5. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Hei, olihan koneessasi web-selain? Itse käytän Nordea pda-pohjaista verkkopankkia ja hyvä on. Osuuspankin vastaava on osoitteessa www.pda.osuuspankki.fi ja äsken ainakin aukesi siistinä. Kokeile.

6. arves

Tykkäykset:
    10
    ..

ei, en ole laittanut selainta puhelimeen. Ajatus oli hoidella pankkiasioita tuolla wap-gprs asetuksella, se on toiminut ainakin noksun puhelimilla (7650 ja 3650) täydellisesti, mutta erkeillä ei skulaile...

Jaa tämä viestiketju