Ostoksia osa 2 (ei puhelimia tai mobiililaitteita)

kviikka

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1136
Puhelinmalli
OnePlus 7 Pro
Tankkipeliin uusi ruotsalainen premium-vaunu Stridsvagn S1 kesäalennusmyynneistä.

Don Quiote

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
2468
Puhelinmalli
S7
Joo.? Mut en mä silti pitäisi mitään ihan lyhyitä roiskeläppiä vaikka jotkut mun ikäiset pitääkin. Yksi päivä kokeilin shortsejani joita ostanut pari kolme vuotta sitten ja mietin miten oon ostanut niin lyhyitä. Ei siinä, kyllä niitä nyt pitää voisi. Enemmän kuitenkin nyt tykästynyt hameisiin/mekkoihin. Pitkiin tai lyhyempiin.

Kummat muuten on kivempia naisilla, hameet/mekot vai shortsit?
Hame. Siinä vaan riskinä kun alkaa hommiin, että voi nainen sanoa lopuksi: olisit ne sukkahousutkin voinut ottaa multa ensin pois.

Viimeksi muokattu:

Janne76

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6942
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro Max
paluu mäkkiin: Macbook Pro 13" i5/16GB/256SSD malli tuli tilattu Appelin verkkokaupasta + Apple Protection plan.
Mikäs tää protection plan on? En oo perehtynyt :)

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
63   0   0
Reaktiopisteet
14486
Puhelinmalli
Vaihtelee
Mikäs tää protection plan on? En oo perehtynyt :)
Ehkä toisaalta vähän turha, mutta saapahan kolmen vuoden tuen kaikelle.

Ja kun sai halvalla ”erikoishinnalla” kun osti koneen. Tuonhan voi ostaa ensimmäisen 12kk aikana eli ei ole pakko ottaa koneen oston yhteydessä.

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
465
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
Uusi joustinpatja. Muutamia kertoja eri päivinä kävin koemakoilemassa ennen ostoa. Nyt oli patja sen verran hyvässä alessa et piti korjata pois.

Samalla reissulla sit Stadium Outletista uudet menokkaat.
Kiitos vinkistä. Kävin saman hakemassa. Täytyy todeta, että selkä lepää tuossa

Qwertyi

Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016
Palaute - 100%
28   0   0
Reaktiopisteet
12025
Puhelinmalli
Samsung Galaxy Note 8
Kiitos vinkistä. Kävin saman hakemassa. Täytyy todeta, että selkä lepää tuossa
Hyvältä tosiaan tuntuu. En oo ku pari yötä kerenny nukkuu nii ei voi sanoo onko hyvä omalle selälle. Viikon verran ku makaa nii sit tietää.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2193
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Oli pakko taas hakea resepti. Selkä vaivaa siihen malliin, että näillä pysyy työkykyisenä.
Tuttu lääke, olen syönyt tuota satunnaisesti tarpeenvaatiessa vuodesta 2000 kun selkä leikattiin ja vikaa jäi, krooninen hermojuurioireisto.
Vuodessa menee 100kpl, joskus 200 ja joskus menee muutamakymmenen kpl, rippuu ihan milläpäällä selkä milloinkin on, sit kun se on ns vttumaisella päällä, sit mennään pariviikkoa keppien kanssa, sitte välillä ei oo moksiskaan, saattaa mennä vuosikin että ei mitään, täysin ennakoimaton tapaus.

andy

Palaute - 100%
3   0   0
Reaktiopisteet
7414
Puhelinmalli
S10
Oli pakko taas hakea resepti. Selkä vaivaa siihen malliin, että näillä pysyy työkykyisenä.
Paska kovana, suu kuivana ja nukahtaminen aika helppoa. En tykkää yhtään mutta ajoittain on panacodia minunkin pakko napata ja juuri selkäongelmien takia.

6

67411

Palaute - 100%
3   0   0
Tuttu lääke, olen syönyt tuota satunnaisesti tarpeenvaatiessa vuodesta 2000 kun selkä leikattiin ja vikaa jäi, krooninen hermojuurioireisto.
Vuodessa menee 100kpl, joskus 200 ja joskus menee muutamakymmenen kpl, rippuu ihan milläpäällä selkä milloinkin on, sit kun se on ns vttumaisella päällä, sit mennään pariviikkoa keppien kanssa, sitte välillä ei oo moksiskaan, saattaa mennä vuosikin että ei mitään, täysin ennakoimaton tapaus.
Jep! On tässä muutaman vuoden tulla kaytettyä silloin tällöin. Keskivaikeat kulumat alaselässä. 2 päivää kun ottaa nappia, niin alkaa selkäkin suoristua, ettei tarte 2- kerroin kulkea?. Työterveyslääkäri sanoi , että kevyempiin töihin. Ei mun töissä ole paljon kevyempiä töitä(kirvesmies). Se sitten siitä?

teemupa

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
658
Puhelinmalli
Iphone 8 plus
Jep! On tässä muutaman vuoden tulla kaytettyä silloin tällöin. Keskivaikeat kulumat alaselässä. 2 päivää kun ottaa nappia, niin alkaa selkäkin suoristua, ettei tarte 2- kerroin kulkea?. Työterveyslääkäri sanoi , että kevyempiin töihin. Ei mun töissä ole paljon kevyempiä töitä(kirvesmies). Se sitten siitä?
Uudelleenkouluttautumaan työnjohtoon, kirvesmiehen kokemuksesta on pelkkää hyötyä siellä ?

6

67411

Palaute - 0%
0   0   0
Uudelleenkouluttautumaan työnjohtoon, kirvesmiehen kokemuksesta on pelkkää hyötyä siellä ?
On mulla jo koulutus työjohtoon, mutta kun olen tekevää sorttia, niin ei vaan osaa olla poissa pelipaikoilta?.Vanhin poikakin koulutti itsensä rakennusmestariksi, mutta kun tuli isäänsä, niin 3 vuoden jälkeen kävi vielä palo-opiston, ja on nyt palomies/pelastaja. Met olemma toimenmiehiä?.

xniko

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
27   0   0
Reaktiopisteet
11923
Puhelinmalli
OP6
Ennen armeijaa ja armeijassa meni burana+panacod+sirdalud kunnes totesin et emmä tarvi näistä mitään kunhan liikun ?

gogland

Mr Vip
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
8253
Puhelinmalli
Sony Xperia XZ1 Compact
Uudet silmälasit, noissa on uusinta tekniikkaa. Siis teräväpiirtolinssit, sekä tietysti auringon valossa tummuvat linssit.
11 vuotta porhalsin vanhoilla rilleillä.

Halvalla sain, 388€, kaupan päälle vielä aurinkolasiklipsi, monitehot, ja tietysti desingkehykset. Fiksun näköinen äijä näyttää nyt entistä fiksummalta. :D

Viimeksi muokattu:

tmm

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
1   0   0
Reaktiopisteet
465
Puhelinmalli
OP3T | Nokia 8 (työ)
joka leikkauksessa ne noita minulle määrää 100 kpl ja aina jää 90 käyttämättä.
Ensimmäisen kerran opiskeluaikoina viisauden hampaan poiston jälkeen. Otin kotona ekan tabletin, eikä se toiminut. Juttelin kaverille ja kaveri oli sitä mieltä, että on liian mieto ja ota toinen. Ei vaikutusta. Menin kaverille kylään. Asuin naapurissa. Valittelin kipua ja kaveri antoi vielä 2 x 400mg buranaa. Hetken päästä lääkkeet sitten potkaisi takaisin ja loppuillan hihittelin itseksenio.
Sama homma akillesjänteen leikkauksen jälkeen, muutaman päivän otin niitä ja sitten kysyin lääkäriltä saanko lopettaa käytön kun koko ajan vaan naurattaa.
Nyt viimeeksi polvileikkauksen jälkeen jaksoin syödä pari viikkoa, mutta silloin sainkin jotain synteettistä morfiinia lisäksi - ja silloin ensimmäistä kertaa sattui oikeesti. Mutta kyllä ne sairaalsta kyttäsivät perään; joka tabletti oli "numeroitu" ja soittivat perään kuinka olin ne ottanut.
Panacodeja edelleen kaapissa lähes täysi purkki.

Top Bottom