1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ostoaikeissa nokian puhelin

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja tmup, 18/4/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. tmup

Tykkäykset:
    0
    Olen ostamassa uutta puhelinta. Edellinen nokia on palvellut jo 3 vuotta kiitettävästi, joten samassa merkissä täytyy ilmeisesti pysyä. Nyt kiinnostavimmilta vaihtoehdoilta vaikuttavat: 3230, 6170, 6230, 6600 ja 7260. Kaikista edellisitä olen saanut varsin hyvän vaikutelman. Mielelläni käyttökokemuksia kuulisin vaikka näistä kaikista. Tärkein ostokriteeri minulle on kuitenkin se, miten puhelin kestää ja kuinka hyvä sitä on pidemmän päälle käyttää. Sen verran vielä, että kamera ja mp3-soitin ei ole ominaisuuksista tärkeimpiä, koska itsellä löytyy jo hyvät laitteet valmiina. Eli puhelinta olen siis ostamassa, en soitinta tai kameraa.... Kiitos vastauksista etukäteen!

2. tuumaaja

Tykkäykset:
    0
    Mikset käy läpi jo valmiita ketjuja em puhelimista? Onhan se tietenkin työläämpää...

3. Guest Vieras

Peruspuhelimeksi 6170 on mahtava, kestävä ja näyttävä ulkoasultaan.

Laatuvaikutelma on kunnossa. Suurin miinus on pienehkö muisti, jota on vain reippaahkot kaksi megatavua.

Kun et kameraa ja mp3-soitin kaipaa, niin 6170 olisi varmaan melko passeli. Edullinen ominaisuuksinsa nähden se ei kyllä oikeastaan ole. Mutta tarvitseeko? :)

4. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kestävä ? Eikö juuri tässä mallissa ole ollut melko paljon ongelmia ainakin tuon ulkonäytön osalta. Itse epäilen myös saranan kestävyyttä.

5. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sarana vaikuttaa paljon kestävämmältä kuin esimerkiksi samsungin malleissa. Ulkonäyttö kuuluu olevan tyyppivika ko. luurissa, omassa yksilössäni ei tosin ollut tuota ominaisuutta. Laatupuhelin jos soittoäänet, javapelit ja naamankuvat eivät ole vaakakupin painavammalla puolella, koko on kyllä hitusen liian iso simpukaksi.

6. tmup

Tykkäykset:
    0
    itseäkin kyllä hiukan pelottaa tuon 6170 saranat ja "läpän" kestävyys. vaikka hieno puhelin onkin, niin eipä se kovin hienolta enää tunnu jos läppä alkaa olemaan lelumaisen löysä. olen ainakin yhden tällaisen tapauksen nähnyt ja ei olisi voinut uskoa että kyseessä olisi ollut niinkin arvokas puhelin...

7. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nokialaista ostaessa kannattaa näköjään tarkastaa puhelimen toimivuus jo liikkeessä. Ostin eilen 3230 ja huomasinpa sitten kotona että kolme ylänäppäintä on täysin toimimattomat.

No ei siinä mitään myyjä antoi tänään uuden puhelimen sanoen tässä on selvästi paremmat näppäimet. Otin puhelimen völjyyn ja parkkipaikalla autossa löin kortit sisään ja akun paikalleen .. No eipä tässäkään toiminut c-näp eikä nuoli -näp..

Lisäksi tässä toisessa oli valmiina sitä pölyä näytöllä . Että sellasta laatua näissä 3xxx sarjalaisissa..

Olisko kuitenkin 6000 sarja laadukkaampi ,otsikkoon viitaten.

8. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju