1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ostin siemens c60...

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja nikke, 24/6/04.

1. nikke

Tykkäykset:
    0
    Niin tota ostin siemens c60 ja tota niin mä kun luulin et siin on semmonen nauhuri mill pystyy nauhoittaa esim bussis ääntä et voin kuunnella sitä vaikka kavereiden kanssa. Niin mun miélestä se myyjä sano et voin nauhoittaa ääntä ja siis ohje kirjas myös sanottiin mut ne ei oo kirjoittanut et miten pystyy nauhoitta ja mistä.
    Et jos siin on se nauhuri niin voisitko selostaa tarkasti miten mä löydän sen sielt kännystä

!!!!!!!!!!!!! KIIIIIIIIIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. nakki_2

Tykkäykset:
    0
    Ei siinä oo mitään nauhuria eli sillä ei voi nauhoittaa mitää ääntä

3. jumipaeae

Tykkäykset:
    0
    Itseasiassa kyllä voi. Tosin pienen mutkan kautta mutta kuitenkin. Eli toimi seuraavasti. Valitse valikosta viestit ja sieltä uusi MMS. vieritä sivua alaspäin nuolella kunnes tulet kohtaan ääni. Paina Lisää nappia ja valitse uusi tallennus, ruutuun tulee teksti aloita tallennus. Paina Tallenna nappia ja nauhoita haluamasi äänet (max 1 min 12 sec). Kun lopetat nauhotuksen Stop näppäimellä puhelin kysyy tallennetaanko puhelimen muistiin, vastaat luonnollisesti kyllä. Näin saat äänesi puhelimeen. Tallennetun äänen löydät arkistosta äänet osion alta.

4. Krisse_

Tykkäykset:
    0
    EVOT!
    Multa on jääny näin hieno ominaisuus kokonaan huomaamatta!

5. MCW

Tykkäykset:
    0
    Ainakin nykyinen Scanian 9-litrainen kone pitää sen verran rumaa räksytystä että miksipä sitä äänittämään. Mersun 14 litran V8 vielä menisi.

Jaa tämä viestiketju