1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

OSTETTU

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja ohjeah, 21/11/12.

1. ohjeah

Tykkäykset:
    22
    Elikkäs.. Jos joku mukava luuri löytyisi ylimääräisenä, niin olisin ehkä valmis ostamaan. Tarkoitus oli hankkia uusi Nexus, mutta kun tuota nyt ei ihan heti tunnu saavan, niin jotain muuta on pakko katsella..

Galaxy S3 tai HTC One X olisi varmaan mieluisin vaihtoehto. Muitakin toki voi ehdottaa, jos hinta on kohdallaan. Tosin jotain N9:ää tai vanhoja Lumioita on aika lailla turha tyrkyttää..

Edittiä. Galaxy s2 kelpaa myös..

2. hulkkmi

hulkkmi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    434
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 Marble White
  3. ohjeah

Tykkäykset:
    22
    Ollaan näköjään Notesta jotain kauppaa yritetty hieroa jo tuossa kuukausi takaperin. :p Ja nyt siis sama lopputulos kuin silloinkin: himpun verran liian kookas minulle..

4. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    RE: O: Galaxy S3, HTC One X/S tai joku muu mukava..

Mulla olisi One X myynnissä tuolla myyntipuolella.

E: Meni jo

5. Kikkopaeae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Mulla olis 4kk vanha Galaxy SIII ylimääräisenä. Teen vielä ilmoituksen tuonne myyntipuolellekin.

6. SnoopyDog

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3 + Gear :P
    mulle tulee ens viikon loppupuolella samsung galaxy s2 ja samsung galaxy s3 matkapuhelimet uusina, vakuutus toimittaa uudet puhelimet varastettujen tilalle, nuo puhelimet on siis tarkoitus myydä, puhelimet siis uusia paketissa sinetit, takuu valmistajan puolelta 2v.
    s3 maksaa 500€ ja s2 maksaa 300€ toimitus mahdollista postitse tai nouto helsingistä. maksu onnistuu tilisiirrolla tai postiennakolla tai rahat käteen menetelmällä. jos kiinnostaa niin laita yksityisviestii tai sähköpostii kmm.hmlnn@gmail.com
    puhelimet on siis saatavilla ensi viikon loppupuolella, tai sit seuraavan viikon alussa.

7. Ismo69

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 5 - N920C Gold 32GB
    Galaxy nexus + nahkainen suojakuori 280 €

8. jaydodge

Tykkäykset:
    1
    SGG3

SGS3 15.9.2012 ostettu. 390€, autotarvikkeiden kanssa 400€? Ollut käyttämättömänä viime viikot. Taidettiin keskustella asiasta aiemmin, mutta ei tullut vastaus perille. Myyntiosiosta löytyy tarkemmat tiedot.

Jaa tämä viestiketju