1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostettu: ***UUSI N97 mini***

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja simppa80, 15/2/10.

1. simppa80

Tykkäykset:
    1
    OSTETTU HINTAAN 350€ KÄYTTÄMÄTÖN PUHELIN.

Onko jollakin uusi puhelin käyttämättömänä. Täällä halukas ostaja!

Täytyy olla uusi tai uutta vastaava ja täydellä takuulla. Ei tarvi olla comes with music. Kytky saa olla jos muut kortit / takuu toimii myös minulla.
    Puhelimesta on löydyttävä takuu/osto kuitti! EI ylihintaisia kun CDON.COM myy hintaan ~465€. Tarjoa kuvineen mailiin: janne.simola (at) dnainternet.net

2. Mr.Tyson Vieras

No mikset osta cdon.comista jos noin edullisesti saa? Ite ainakaan myisi edes tätä muutaman viikon ikäistä yksilöä tuohon rahaan..

3. simppa80

Tykkäykset:
    1
    Ostettu käyttämätön puhelin hintaan 350€.

4. Mr.Tyson Vieras

Ainahan löytyy joku dorka, joka ottaa oikeen huolella takkiin.. Jos toi nyt jotenkin mulle tarkoitettu ilmoitus oli, niin en edelleenkään myisi edes siihen 465 euroon tuota käytettyäkään.

5. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Miten tuo dorkaksi haukkuminen liittyy ostoilmoitukseen?

6. Mr.Tyson Vieras

No jos myy 350 euroon täysin käyttämättömän luurin, niin ei nyt kovin järkevä kauppamies voi olla kyseessä. Taitaa ovh olla CWM-mallilla kumminkin yli 600 euroa..

7. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Miniä saa selvästi halvemmallakin ilman CWM:ää :)

8. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3468
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    En nyt edelleenkään ymmärrä että pitää dissata ostajaa siitä että teki hyvät kaupat, mutta ilonsa näköjään kullakin.

9. Mr.Tyson Vieras

Niin mä oon siis kyllä luurin myyneestä ihmisestä puhunut, en ostajasta. Kai sitä kaikki tuohon rahaan olis ko. luurin ostanutkin. Tarkoitinkin, että ei voi kovin kaksinen myyntimies Mynttinen olla jos ovh:lta yli 600 euron ja vielä tuliterän luurin myy 350 euroon.. Ostajalle toki hiton hyvät kaupat, ei siinä mitään.

Jaa tämä viestiketju