1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostetaan Sony Ericsson K800i (OSTETTU)

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja Quarox, 4/7/08.

1. Quarox

Tykkäykset:
    0
    Tarjotkaa! Ainoat ehdot ovat, että olisi takuuta jäljellä vähän edes (ei pakollinen) ja muistikortti 1GB ylöspäin pitää olla ja puhelimen siistissä kunnossa ja tietenkin täysin toimiva.

Edit: Ostettu huippuhyvä yksilö k800i missä takuuta jäljellä + 2GB kortti mukana yhteishintaan 90e.

2. Quarox

Tykkäykset:
    0
    tarjouksia tarjouksia!

3. k1vala00

Tykkäykset:
    0
    Mulla olis k800i myynnissä. Tosin muistikortti on puolet pienempi ja takuuta on jäljellä 12.7 asti eli enää muutama päivä. Käytössä puhelin on ollut minulla reilun vuoden päivät ja on ollut viaton ja muutenkin hyvässä kunnossa. Pientä kulumaa näppäimissä mutta huollossakaan ei ole tarvinnut käyttää.

Puhelimen lisäksi kaupassa mukana:
    - alkuperäinen laatikko
    - alkuperäinen laturi
    - 512mb muistikortti (tukea riittää M2 kortissa 2gb asti)
    - hands free, jossa adapteri 3,5mm kuulokkeille

Laitappa mailia lasseval(ät)paju.oulu.fi niin voin laittaa kuvia puhelimesta ja tarvikkeista!

4. Liteoni

Tykkäykset:
    1
    Mun K800i on juuri huollossa kun pari näppäintä toimii hieman huonosti. Olisin kiinnostunut myymään sen kun uutta puhelinta tekisi mieli, tätä samaa katsellut jo puoltoista vuotta. :)

Mukana 2Gt muistikortti ja takuu voimassa tämän vuoden joulukuuhun asti.

Laitahan mailia jarko(at)[nospamthankyou]iki.fi jos kiinnostaa, tarjoa jotain!

5. Quarox

Tykkäykset:
    0
    Sait postia

Jaa tämä viestiketju