1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostetaan QWERTY android, natiivisti 2.3 tai suurempi

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja BFlorry, 1/8/12.

1. BFlorry

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    E90
    Nokian E90 kommusta siirtymässä android-linjalle, mutta vaatimuksena on qwert-näppis. Tällä hetkellä suosikkimalli olisi Sony Ericsson Xperia pro, mutta tuota en ole löytänyt keneltäkään/mistään. Toinen, mitä olen katsellut on Desire Z. Hyväksyn kaikkia tarjouksia, kunhan käyttis on ilman roottaustakin jo 2.3 tai suurempi. Android 4 pävittäminen on plussaa, mutta en kyllä roottaustakaan pelästy. :)

Suostun maksamaan postikuluja ja puhelimen hinta saisi olla maksimissaan 200e.

2. dija

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    galaxy s plus
  3. jviirret Vieras

Itse tein saman vaihdoksen kevät-talvella, tosin commun jälkeen oli hetken halpis huawei. Nyt on HTC chacha ( http://www.gsmarena.com/htc_chacha-3787.php ). Oon tykännyt. Vaikka näppis ei ole likikään sellainen kuin communikaattorissa niin ehdottomasti parempi kuin yksikään kokeilemani kosketusnäyttö. Näiden hinnat näyttää pyörivän satasen pinnassa huuto.net:ssä, mutta ihan jatkuvasti ei ole myynnissä.

4. 5530

5530

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    HTC One <3

Jaa tämä viestiketju