1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostetaan Ostetaan Honor 7 tai Honor 7 lite

Keskustelu osiossa 'Ostetaan puhelimia', aloittaja accuu, 26/7/16.

1. accuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SGS 3 4G
    Vanha Galaxy S3 vetelee viimeisiään. Honor 7 olen pidemmän aikaa jo katellut uudeksi puhlimeksi ja uudenveroisesta voin maksaa 200 € toimitettuna Helsinkiin.Myös 7 Litestä voi esittää tarjouksia. Voin myös liikkua kauppojen perässä pk-seudulla.

2. Thuomach

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Huawei Honor 7
    Hei!

Minulla olisi Huawei Honor 7 16Gt
    Asennettu TWRP, rootattu ja cRom MM+D EMUI 4.1 (B370)
    Asensin customromin, koska en ollut tyytyväinen alkuperäiseen (takkuili ajoittain ja jotkut turhat järjestelmäsovellukset hidasti puhelinta.)
    AnTuTu Benchmark score oli stock romilla 43890, nykyisellä 50827

Toimii niinkuin pitää. Takakuoreen tuli keskelle pieni lommo töitä tehdessä (oli taskussa), tilasin netistä tarviketakakuoren, joka on lähes identtinen alkuperäisen kanssa. Voin vaihtaa alkuperäisen paikoilleen, mikäli niin haluat. Mukaan yksi silikoonisuoja ja alkuperäinen paketti (laturi, ohjekirjat ja nappikuulokkeet).

En tuosta takuusta tiedä, sillä puhelin on rootattu. Joskus on huollosta tehty poikkeus takuulle, vaikka puhelin olisi rootattu (jos vika on itse puhelimen osassa eikä softassa.) Ajattelin laittaa tästä saadut rahat OnePlus 3:seen.

Hp. 250e sis. postikulut. Voidaan neuvotella vielä hinnasta.

3. Niko.P

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    htc one m8
    Hei! Minulla olisi myynnissä Huawei Honor 7 lite, color: gray. 160e. Puhelin on todella hyvässä kunnossa, mukaan saat paketin, laturin ja sim/sd kortti paikan avaajan. Puhelin sijaitsee Jyväskylässä.

Tagit:

Jaa tämä viestiketju