1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostanko 6100:n

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja arjal, 24/7/04.

1. arjal Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Haen Siemens ME 45:n tilalle hieman pienempää puhelinta. Tärkeää olisi helppokäyttöinen laskin ja kalenteri sekä selkeä näyttö joka näkyy myös päivänvalossa. Siemensin laskinta on ainakin helppo käyttää neliasentoisen navi näppäimen kautta. Onko 6100:ssa bluetooth korvanappia varten?
    Liikkeessä oli vain toimimaton malli josta ei paljon iloa ollut joten kommenteista ollaan kiitollisia ja myös siitä mitä puhelimesta kannattaa maksaa.

2. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Tuossa 6100 mallissa ei ole bluetoothia. Hölmöä, mutta ei ole puhelimellakaan hintaa enää kuin n.195€ Gigantissa.
    Itse olen ollut puhelimeen enemmän kuin tyytyväinen.
    Ja radiokin mallista puuttuu,mutta sen saa hankittua radiollisella Hf:llä.
    Se on seuraavana hankinnassa :)

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Päivänvalossa näkyy suhteellisen hyvin vielä, mutta auringonpaisteessa ei oikeestaan ollenkaan. Ja ei ole ainoastaan tämän puhelinmallin ongelma, vaan lähes kaikkien värinäyttöpuhelimien.

4. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Kuten jop todettiinkin niin BT:tä ei ole, mutta saatavilla on BT adapteri jolla saa BT:n ko. luuriin. Hinta moisella adapterilla oli muistaakseni 40e:n kieppeillä.

5. huppe

Tykkäykset:
    0
    Ihan jees luuri. Itse ostin Cittarista N-Gagen 99 eurolla ja tein vaihtokaupat siitä sitten (porattuna) uuden karheaan 6100:seen ilman välirahaa :D

Jaa tämä viestiketju