1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostamassa kännykkää, mitä suosittelette?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja tanttu, 9/3/04.

1. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Oon siis ostamas uutta kännykkää ku oon vähä kyllästyny tähän Nokian 3650. Ja vaatimuksena mulla on seuraavanlaiset:

-pieni koko (mielellään alle 90mm korkea)
    -VGA kamera
    -väh. 65K värin näyttö
    -muistikortti mahdollisuus (ei mikään huippu tärkeä)
    -näytön koko miel. 176x220 pikseliä
    -mp3-soitin (ei myöskään ratkaseva tekijä)

Ite oon katellu tota Motorolan V600, mut oon varmaa aika heikoilla ku tulee satsi Suomeen, kun en ole ennakkotilannut kyseistä. Samsungin E700:kin on käynyt mielessä, mutta mielestäni sen toiminnot ovat jokseenkin puutteelliset. Olen kiitollinen jos kerrotte mielipiteitänne.

2. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    V600:nen On varmasti hyvä valinta.
    Muistikorttipaikkaa ei ole, mutta esim. Mp3-soittimen saa vaikka lisävarusteena;)
    Taitaa olla aika huono sauma saada ensimmäisestä erästä, mutta kannattaahan sitä yrittää.
    Suosittelen V600!

3. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos haluat puhelimen pikapuoliin, niin kannattaa unohtaa V600.

Puhelin on kyllä hyvä mutta kun ei näy eikä kuulu. Kukaan ei näytä tietävän koska eka erä tulee ja toisesta erästä ei ole tietoakaan. Ja jos infoa löytyy niin en ihan sokkona päiviin luota.

4. rulett1

Tykkäykset:
    0
    Sendo X

5. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Joo no toi V600 ois kyl just namu. Jos en sitä tost ekasta erästä saa, niinku luulen käyvän, ni ei kai se tilaaminen, esim Saksasta voi niin paha olla...? Ja toi Sendo X on vähän liia korkee ja sit en tiiä viittiiks toho luottaa.

6. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    V600 saksasta vaan, tilaat jonkun kans kimpassa, jo kahdella tilaajalla hinnat jää max ~420

7. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Tota oon kans miettiny. Sit vaan pitäis löytää joku joka lähtis tohon tilaukseen mukaan, mielellään miniantennit kanssa. Jos tiedätte jonkun/joitain jotka olisi kiinnostunu ni olisin kiitollinen jos ilmottelisitte. Ja sen verran sanon, etten tajua paljoa noista tilaus jutuista vaikka olenkin niistä joissain aiheissa lukenut. :D

8. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    Mites olis Siemens SX1? Koko on aika pieni Symbian luuriks ja löytyy maiitut ominaisuudet ja paljon muuta. Tosin hinta on aika suolainen.

9. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Oishan toi muuten ihan kiva, mutten tykkää tosta käyttöjärjestelmästä ku on ennestään jo Nokia 3650 ja siihen aika kyllästynyt. Kiitos silti vinkistä, pidetään mielessä.

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    jos BT:tä ei tarvii ni voin suositella noilla sun vaatimuksilla e700:sta hyvillä mielin..loisto puhelin

11. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Tuokin käyny mielessä kyllä, mutta ensinnäkin näyttö ei ole niin hyvä kun Motossa, ja sitten tuo aktiiviläppä toiminto häiritsee. Plussaa Motorolaan verrattuna kumminkin soittoäänet ja muisti... Jos Sampalta tulis uusi tuon kaltainen puhelin ni voisin harkitakkin, mutta ei oo pahemmin uutuuksista kuulunut.

12. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Kyllä Moton soittoäänet kepittää tuon Sampan.
    Ei ehkä mideissä, mutta ne mp3:set;)

13. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Siinä siis taas yksi syy olla Moton kannalla :)

14. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kyllä midit kuuluu paremmin kuin joku laulu ja mun mielestä hiukan noloa jopa jos jossain julkisella paikalla alkaa soimaan joku laulu soittoääni

15. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Nii mut eiks pääasia oo se et soi selkeesti ja kauniisti ;)

16. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    totta...kyllä mp3:na saa parempia soittareita kuin mideinä jos verrataan midejä sellasiin mp3:iin missä ei oo laulua. ja tosta aktiiviläpästä niin oon ymmärtäny et aika paljon pikku seikkoja muokataan uusimmassa softassa joten ties vaikka toikin ois laitettu mahdolliseksi ottaa pois :)

17. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Ok. Mut kyl täl hetkel näyttää Moto hallitsevan mun mieltä.. :) Pitäis vaan saada tilattuu tai sit jotenki hommattuu semmonen vehje lähiaikoina.

18. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Motorolan osastolle sitten vaan episodi 3:n kirjottelemaan, jos joku lähtis kimppaan mukaan. Tosin foorumin oma linkki Motorolaan, blade, kertoili että viel loppuviikosta / ens vkolla tulis Suåmenkin..

19. tanttu

Tykkäykset:
    0
    Juu oon lukenu aika aktiivisesti sitä aihetta. Enköhän jossain vaiheessa lähde etsiskelemään jotai joka haluis kimppatilata. Nii no jos tota tulee ens viikkoon mennessä Suomeen, niin veikkaan silti että jään ilman siitä satsista koska en ole ennakkotilannut. Enköhän jonkun ratkaisun tähänkin pulmaan löydä.

Jaa tämä viestiketju