1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Ostaako T-610?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Pire, 11/11/03.

1. Pire

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys. Tulin tänne utelemaan, tietoanne kuppaamaan. Uusi puhelin olisi kiikarissa, kun kesällä ostamani käytetty 8850 on alkanut kenkkuilemaan sammuilemalla spontaanisti.

Tuota T-610:ä olen vähän harkinnut ja vaikuttaa aika houkuttelevalta ominaisuuksiensa ja hintansakin puolesta. Kannattaisiko ostaa sellainen nyt vai onko lähitulevaisuudessa odotettavissa merkittävää hinnanalenemista?

Saa myös ehdottaa muita malleja, merkillä ei väliä. Kriteereinä hinta ~350€ tai alle, suht pieni koko (edelliset puhelimet 8210, 8850, mielellään suunnilleen samaa kokoluokkaa), joku näppärä kalenteri/päivyri-toiminto, helppo yhdistettävyys PC:n kanssa ja ehkä tärkeimpänä toimintavarmuus eli ei saa välittömästi takuuajan umpeuduttua levitä käsiin. Kameraa en tarvitse, mutta olisihan se toisaalta ihan kiva. Jos ei tuosta hintaluokasta tahdo löytyä voin mahdollisesti vähän enemmänkin panostaa.

Kiitoksia jo etukäteen.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    T610 on hyvä valinta ja tuskinpa hinta oleellisesti ihan lähiaikoina tulee putoamaan, nimittäin juurihan se putosi. Eli T610:n saa nykyään >300e:lla. Vaihtoehtona ehdotan tuota tulevaa Z600 (~350e) joka on T610 simpukkana pienillä parannuksilla. Kommentteja löytyy vaikka tuolta

3. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    Mulla on juuri nyt käytössä tuo puhelin ja itseä kaduttaa vähän tuon ostaminen. Ehdotan et odottaisit Nokian 6230:an tulemista. Itse meinaan ainakin vaihtaa siihen.

4. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    Millos meinasit päässä 6230:n ostamaan..menee ainakin ½v vielä.

5. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    Kyl sen ajan odottaa vaikka päällänsä

6. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Mikäs tos kaduttaa? Itse olen ainaki ollu luuriin tyytyväinen.

7. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Kyllä T610 on ihan hyvä ostos. Ei ole ongelmia ollut ja puhelin on kooltaan ja toiminnoiltaan huippuluokkaa.

8. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Minäkin olen ollut puhelimeen tosi tyytyväinen. Ainut mistä olen kullut valitusta on kameran laatu, mutta kun minun odotukseni kameraa kohtaan eivät olleen erikoiset niin oikeastaan olin vain positiivisesti yllättynyt sen laadusta. Mielestäni paljon parempi minun käytössäni(=kännykän ruudulta katsottuna) kuin esim samppa v200:n kamera.. Nyt vain iski kova hinku jotain tosi pientä simpukkamallista luuria kohtaan niin t610 on myynnissä.(Wink wink..=)

9. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Täällä yksi tyytyväinen käyttäjä lisää. On toiminut miltei moitteettomasti, mitä nyt pari kertaa jumittunut...kameran laatu yllätti ainakin minut. Ihan hyvältä näyttä kuvat puhelimen näytöllä ja kun siirtä koneelle niin kyllä niistä vielä selvää saa. Toimintoja riittävästi, muistin koko liian pieni.

10. Evangelion

Tykkäykset:
    0
    Itse puhelimessa ei ookkaan mitää vikaa mut ite tein virheen siinä että vaihdoin Nokian 3650:an siihen.

11. Aicha

Tykkäykset:
    0
    Olen lukenut kyseisestä puhelimesta arvosteluja ja ne ovat olleet suurimmaksi osaksi positiivisia. Muistin vähyys ehkä vähän harmittaa.... Olen itsekkin ajatellut vaihtaa kyseiseen puhelimeen. Mulla on nyt nokian 6100 ja olen vaihtamassa t610:iin. Kysyisin olisiko jollakin kokemuksia tällaisesta vaihdosta ja kannattaako se?

12. Pire

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kaikille vastanneille. Saattaapa hyvinkin tuosta tulla uusi puhelimeni. Nyt pitäisi vielä käydä vähän livenä hipelöimässä ja jos miellyttää niin ostaa pois. Osaisiko joku sanoa vähän vinkkiä, että mistä tuota kannattaisi käydä kyselemässä Helsingin keskustassa tai Malmilla? Mäkitorpan sivuilla näyttäisi olevan ja hintakaan ei paha, 325€. Mahtaako löytyä myös hyllystä? No, täytyy huomenissa mennä katselemaan.

13. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Maifon on takuuvarma paikka T610:n kokeilemiseksi käytännössä, jossain mäkitorpassa voi uudet olla vain laatikossa eikä niitä pääse sen paremmin kokeilemaan.

Jaa tämä viestiketju