1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Osallistu VTT:n MMS-käytön ja mobiilivideon tutkimukseen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Kasesniemi, 10/1/03.

1. Kasesniemi

Tykkäykset:
    0
    Käytätkö jo kuvakännykkää? VTT tutkii nyt kuvallista matkaviestintää.

Etsimme kaiken ikäisiä haastateltavia ja kuvaan liittyvien palvelujen koekäyttäjiä eri puolilta Suomea.

Ilmoittaudu mukaan, jos omistat jo MMS-puhelimen. Tutkimus tehdään kotipaikkakunnallasi.

Tutkimuksessa saat mm. tutustua liikkuvan kuvan nauhoittamiseen ja katsomiseen kännykällä. Osallistujille korvaukseksi myös pikku palkkio.

Lisätiedot puhelimitse VTT Tietotekniikka, Tampere, tutkimusapul. Ari Ahonen (03) 316 3387.

Ilmoittautumiset sähköpostitse Eija-Liisa.Kasesniemi@vtt.fi tai mieluiten MMS-viestillä tai tekstarilla numeroihin 050 593 5565, 041 547 4765 tai 044 283 0016.

Kerro viestissä lyhyesti itsestäsi. Soitamme tammikuussa kaikille ilmoittautuneille! Tutkimus tehdään kevääällä 2003.

2. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    mistä lähde? kuinka moni ilmoittautunut foorumilta?

3. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti

Jos nimimerkki on kasesniemi niin tarviiko sen kirjoittaa lähdettä?? Ja se et kuinka monta osallistujaa tutkimukseen on imoittautunut foosumilta tusikin on julkinen asia. Sitäpaitsi mistä tutkija voi edes tietää mistä ilmoittautujat ovat saaneet tietää tutkimuksesta.

Ja nii joo ettei tule sanomista niin tämän viesti on suora lainaus minun päästäni...

4. Kasesniemi

Tykkäykset:
    0
    tutkimusyksikkö ja henkilötietoni löytyvät www.vtt.fi

tai hae lisätietoa persoonastani google/kasesniemi

ja jeps, kuten toinen kirjoittaja arveli, niin foorumilta - niin kuin muiltakaan hakukanaviltamme - ilmoittautuneiden määrää tai
    henkilötietoja emme tietenkään julkista. Ilmoituksia tutkimuksesta
    tulee siis olemaan mm. sanomalehdissä.

5. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Mitä kustannuksia tuossa tulee itse käyttäjälle ja mitä kaikkea sillä puhelimella sitten pitäisi tehdä?

6. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mitäköhän siinä tutkimuksessa käyttäjä joutuu/pääsee tekemään? Olen kyllä vähän kiinnostunut tästä. Taidanpas osallistua... Onko kukaan muu osallistunut? Ja onko juuri noista kuluista tietoa?

7. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Olen ollut parissa mukana , pullakahvit ja pari leffalippua niistä on saanut. Itseltä menee sitten hieman aikaa ja vaivaa , mutta jos aihe kiinnostaa niin mikäettei.

8. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joutuuko itse maksamaan mitään? Esim puhelinkulut tai jotain vastaavaa?

9. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse ei joudu maksamaan mitään , vain hieman aikaa ja vaivaa hyvän asian puolesta.

10. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Maksaako sitten VTT puhelinmaksut vai lähettää jonkun sim-kortin? Tuohon voisi kyllä osallistua jos aika antaa periksi. Kauankohan kesto on?

11. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Siis puhun tietenkin vain näistä aikaisemmista testeistä (TTKK) , enkä voi tietää miten VTT asiat junailee. Kannattaa kysyä suoraan heiltä kuinka menetellään , mutta ihmettelen suuresti jos testaajille aiheutuu kustannuksia. Voihan sinne ilmoittautua ja vetäytyä sitten pois jos ehdot eivät miellytä.

12. TCall Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo lähetin jo sinne mailia, mut aattelin vaan kysellä vähän ennen kuin ne vastailee

Jaa tämä viestiketju