1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Optical trackpad vs. Touch screen

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja revs/min, 23/12/08.

1. revs/min

Tykkäykset:
    0
    Olen itsekseni usein miettinyt ja toivonut, että puhelimiin alkaisi tulla ns. osoitintoteutuksia (touchpad, trackball.. etc.) ja nyt kun niitä on alkanut tulla muutamien valmistajien parempiin malleihin (mm. SE Xperia ja Samsung Omnia) niin ajattelin, että tästä se nyt vihdoinkin lähtee.

Mitä mieltä olette:
    Onko trackpad tullut jäädäkseen? (Touch screen näyttäisi olevan)
    Kumpi on parempi toteutus? (käyttömukavuus, toimivuus, kestävyys etc)
    Kannattaako puhelimessa olla molemmat vai vain toinen näistä?

Tällaista olen miettinyt koska esim. Tietokoneisiin ei touch screen ole oikein istunut (koska on hiiret), niin mitenköhän puhelimissa.

Käyttökokemuksia trackpadista (ja touch screenistä) eri puhelimissa ja muutakin asiaan liityvää voisi tässä ketjussa myös pohtia :)

2. villeS

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4s / iPhone 5s / töissä Lumia720
    Itse en ole käyttänyt optista "trackpadia" kuin kokeilu mielessä ja itseasiassa olen melkein unohtanut sen olemassa olon kokonaan joten itse pidän huomattavasti enemmän kosketusnäytön käytöstä. Ja puhelimena toimii Xperia.

3. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Kyllä se toiveessa on vielä, että toteutus nähdään silmien liikkeestä vahvistetuin toimin.

Jaa tämä viestiketju