1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Opiskelu

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja jounipukki, 13/10/09.

1. jounipukki

jounipukki

Tykkäykset:
    1
    Tälläistä ketjua en löytänyt äkkiseltään. Poistakaa joku tämä äkkiä jos on jo olemassa.

Siunataan tämä ketju siis opiskeluun liittyville kokemuksille ja kysymyksille.

Minä aloitan. Lähes koko ikäni olen pääkaupunkiseudulla asunut ja nyt tekis mieli nähdä Suomi vähän muustakin vinkkelistä. Opiskelupaikan vaihto Rovaniemelle on kummitellut mielessä. Avatkaa Rovaniemiellä asuvat sanaisat arkkunne,kannattaako sinne muuttaa, plussat ja miinukset. Lakia tulisin siis lukemaan. Mites harrastus mahdollisuudet? Koripallo ja laskettelu lähellä sydäntä. Jälkimmäinen ei ainakaan liene ongelma, siellä kun taitaa olla vielä talvi jäljellä.

2. murto

murto Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    2007 keväällä valmistuin tradenomiksi, ja nyt alkaa olla KTM-tutkinto finaalissa.

Eräs tuttava on Rovaniemellä lakia lukenut ja valmistunutkin. Tykkäsi paikasta.

3. apache

apache Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    507
    Itse asustelin Rovaniemessä noin vuoden, en tykännyt paikasta pidemmän päälle. Ovat niin olevinaan kaupunkilaisia.

4. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Itse en ihan keksi, miksi tuonne pohjoiseen lähtisin kouluja käymään, kun täältä etelästäkin lyötyy kouluja. Toki noihin pohjoisen paikkoihin on yleensä huomattavasti helpompi päästä sisään, mutta ei kait sitä opiskelupaikkaa varmaan sen perusteella kannata valita(?).

5. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Itse tein vastikää muuton Kiimingistä (Oulun kupeesta) Kuusamoon. Vielä ei ainakaan pahaa sanottavaa.

Työvoimakoulutuksen perässä ja Ajoneuvoasentajaksi.

6. pyry.sa

Tykkäykset:
    0
    Mäkin tunnen yhden tyypin, joka opiskeli Rovaniemellä lakia (miten tuntuukin että kaikki lähtee sinne lakia opiskelemaan?). Tuntui tykkäävän paikasta, mutta pitääkin enemmän pienemmistä kaupungeista. Olen kuullut myös Turun oikiksesta paljon positiivista, tarjoaahan Turkukin eri näkökulman Suomeen :)

7. m0k0ttaja

m0k0ttaja Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    177
    Puhelinmalli:
    OP2
    Rovis oli ihan jees jo silloin muinoin ;)

8. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Opiskelusta ei muuta sanottavaa kuin että ei oikein maistu just nyt.

9. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Opiskeluhan on kausiluontoista. Syksyllä ei kiinnosta, kun ilmat masentaa ja keväällä ei kiinnosta koska on vappu.

10. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Kauanhan siitä on kun itse opiskelin, mutta minua se kyllä kiinnosti aina ja koko ajan. Olisiko johtunut siitä, että opiskelin asioita, jotka minua todella kiinnostivat muutenkin?

Kiinnosti niin paljon itse asiassa, että jos olisi ollut hiukankaan rahaa, niin olisin varmaan jatkanut opiskelua pitemmällekin.

Jaa tämä viestiketju